advertise
best mobile under 6 million in azar 1401
وبلاگ / بهترین گوشی زیر ۶ میلیون مهام دیجی (آذر ۱۴۰۱)

بهترین گوشی زیر ۶ میلیون مهام دیجی (آذر ۱۴۰۱)

به نام خداوند رنگین کمان. درود بر شما همراهان همیشگی مهام دیجی. امروز یکم آذر ماه در خدمت شما هستیم با معرفی گوشی‌های اقتصادی زیر ۶ میلیون بازار که ارزش خرید بالایی دارند. شما میتوانید این گوشی‌ها را با ۱۸ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش پنج ستاره همراه سرویس مهام از سایت مهام دیجی خریداری کنید.

از نظر خود من، خرید گوشی ارزان نسبت به گوشی پرچمدار سخت تر است. برای مثال زمانی که قصد خرید یک گوشی پرچمدار دارید با صرف هزینه‌ی بالا مثلا ۴۵ میلیون تومان، میروید و یک S۲۲ Ultra میخرید و خیال خود را راحت میکنید. ولی زمانی که قصد خرید گوشی ارزان دارید باید به بهترین نحو ممکن گوشی مناسبی خریداری کنید که نیاز‌های شما را برطرف کند.

هر کدام از گوشی‌های لیست پیش رو دارای ویژگی منحصر به فردی است، با مهام دیجی همراه باشید تا چند مورد از این گوشی‌های اقتصادی ولی کاربردی و با کیفیت را به شما معرفی کنیم.


مهام دیجی

POCO M۵

این گوشی در با دو حافظه‌ی رم ۴ و ۶ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در مهام دیجی موجود است. سری M سری اقتصادی ولی کاربردی و با امکانات بالای شرکت POCO است. گوشی‌های M۳ و M۴ فروش خوبی در ایران داشتند و حالا POCO M۵ اینجاست.پوکو M۵ از پردازنده جدید مدیاتک Helio G۹۹ استفاده میکند که با معماری ۶ نانومتری ساخته شده است و جزو نوین ترین نسل پردازنده هاست و با امتیاز Antutu ۹ برابر ۳۸۶ هزار بیشترین قدرت سخت افزاری را در بین گوشی‌های این لیست دارد. نمایشگر ۶.۵۸ اینچی این گوشی از تکنولوژی IPS استفاده میکند و رزولوشن و روشنایی بالایی ارائه میکند و رفرش ریتی برابر ۹۰ هرتز دارد. این گوشی در زمان عرضه از اندروید ۱۲ و MIUI ۱۳ استفاده میکند که جدید و کاربردی است.

پوکو M۵ دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق است و همچنین قادر است فیلم‌هایی با رزولوشن فول اچ دی ضبط کند. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با رم ۶ گیگابایت بیشترین حافظه‌ را دارد. مدل ۴ گیگابایت رم این گوشی انتخابی اقتصادی تر است که اگر خیلی طرفدار بازی‌های سنگین نباشید کاملا جوابگوی نیاز روزانه شما خواهد بود. این گوشی دارای باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و با استفاده معمول تا دو روز جوابگوی نیاز شما خواهد بود.


عکس

Samsung A۲۲ ۵G

این گوشی در سال ۲۰۲۱ معرفی شد ولی هنوز هم بعد یک سال محصولی فوق العاده است. گوشی ۵G با قیمت حدودی ۵ میلیون تومان! شاید هیچکس فکرش را نمیکرد به این زودی گوشی‌های نسل پنجم برای کاربران گوشی‌های اقتصادی قابل خرید باشد.سامسونگ A۲۲ ۵G از پردازنده خوب MediaTek Dimensity ۷۰۰ استفاده میکند. این گوشی در تست Antutu ۹ امتیاز ۲۲۳ هزار کسب کرده که قابل قبول است.

دوربین سه گانه پشت این گوشی شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی میشود و فیلم‌هایی با رزولوشن ۱۱۵۲P ضبط میکند و دوربین سلفی هم ۸ مگاپیکسلی است که از این نظر نسبت به پوکو M۵ برتری دارد. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و با شارژر ۱۵ واتی شارژ میشود. این سرعت شارژ برای گوشی‌های اقتصادی معمول بوده ولی باتری این گوشی عملکرد فوق العاده‌ای دارد.


عکس محصول

Samsung A۱۳

این گوشی که از خانواده جدیدترین سری A است از زمان معرفی فروش بسیار خوبی داشته و همواره یکی از پرفروش ترین‌های مهام دیجی بوده است. A۱۳ از پردازنده‌ی اگزینوس ۸۵۰ استفاده میکند. سامسونگ A۱۳ از اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI ۴.۱ استفاده میکند. سامسونگ ادعا سخاوتمندانه ۳ نسخه آپدیت اندروید را برای این گوشی داده است که فوق العاده به نظر میرسد.

گلکسی A۱۳ دارای ۴ دوربین در پشت گوشی است. یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق. دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسلی است و دوربین‌های این گوشی قادر هستند تا فیلم‌های ۱۰۸۰p را تا ۳۰ فریم بر ثانیه ثبت کنند.

گوشی A۱۳ هم مانند بسیاری از گوشی‌های این روز‌های بازار با حافظه‌های مختلف عرضه میشود. در حال حاضر در مهام دیجی نسخه‌های با رم ۴ و ۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه موجود است. نسخه‌ی دارای ۶ گیگابایت رم این گوشی بیشترین حافظه و رم را در بین مدل‌های مختلف این گوشی دارا است.

Samsung Galaxy A۱۳ دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۱۵ واتی است. یکی از مواردی که سامسونگ روی این گوشی مانور زیادی داده است عمر باتری این گوشی است به طوری که طبق ادعای سامسونگ به راحتی می تواند جوابگوی ۲ روز استفاده معمول کاربران باشد.


مهام دیجی

Samsung A۲۲

پیش تر در این راهنمای خرید نسخه‌ی ۵G سامسونگ A۲۲ به شما معرفی کردم. نسخه‌ی ۴G این گوشی دارای پردازنده‌ای کمی ضعیف تر یعنی Helio G۸۰ است اما عملکرد نمایشگر و دوربین‌ها در این نسخه بهتر است.
سامسونگ A۲۲ دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپرآمولد است که حداکثر با نرخ ۹۰ هرتز بروز میشود.
دوربین A۲۲ ۴G دارای رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی است و با افتخار دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر است. این نسخه از A۲۲ نسبت به نسخه نسل پنجم همین گوشی دارای یک دوربین ماکرو اضافه است و دوربین سلفی از ۸ به ۱۳ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است.

ظرفیت باتری و توان شارژر این گوشی با نسخه ۵G برابر بوده و از یک شارژر ۱۵ واتی برای شارژ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده میکند. این در حالیست که عملکرد باتری این گوشی کمی بهتر است.

در مجموع نمیتوان گفت بین نسخه ۴G و ۵G این گوشی کدام بهتر است و هر کدام ویژگی و نقطه قوت خاصی دارند و تصمیم در این مورد بر عهده خریدار است.


مهام دیجی

Xiaomi Redmi ۱۰

اول از همه، این گوشی بهترین باتری این لیست را دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی که با شارژر ۱۸ واتی شارژ میشود با استفاده معمول ترکیبی تا ۱۲۷ ساعت عمر باتری دارد. جدای از این، ردمی ۱۰توانایی شارژ معکوس سیمی را هم دارا میباشد که قابلیت جالبی است.شیائومی ردمی ۱۰ به پردازشگر Helio G۸۸ مجهز شده که قدرت مناسبی برای وظایف روزمره دارد. دوربین‌های این گوشی هم عملکرد خوبی دارد و سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی تصاویر خوبی را ثبت میکند. این گوشی دارای دوربین عریض ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین تشخیص عمق و ماکرو است و دوربین سلفی الین گوشی هم ۸ مگاپیکسلی است.

نمایشگر ۶.۵ اینچی این گوشی از نوع LCD بوده و با رفرش ریت ۹۰ هرتز بروز می شود.


ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. شما میتوانید گوشی مورد نظر خود را با ۱۸ ماه گارانتی معتبر همراه سرویس مهام از سایت مهام دیجی خریداری کنید.

همچنین همکاران ما در بخش پشتیبانی مهام دیجی آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان هستند.

سوالات متداول
POCO M۵ جزو انتخاب های خوب میتونه باشه 
Samsung A۲۲ ۵G و Samsung A۱۳ جزو گزینه های مناسبی که شما می تونید با قیمت مناسب از مهام دیجی خریداری کنید
اختلاف این دو مدل چندان نیست و هر دو مدل از کارایی خوبی برخودار است، برای استفاده عمومی رم ۴ و برای عکاسی و گیمینگ رم ۶ توصیه میشه 

*ممکن است بخشی از اطلاعات این صفحه درست نباشد در صورت مشاهده لطفا به ما گزارش دهید*

اگر سوال یا نظری هست بفرمائید

محبوب ترین کالاها