advertise

نحوه تغییر تم و پوسته و پس زمینه ساعت های هوشمند برای اسمارت واچ اپل

نحوه تغییر تم و پوسته و پس زمینه ساعت های هوشمند برای اسمارت واچ اپل

وبلاگ / نحوه تغییر ظاهر اپل واچ | Apple Watch

تغییر تم و پس زمینه اپل واچ یکی از امکانات خیلی ساده و هیجان انگیز برای کاربران است. این ساعت های هوشمند جدید اپل با مشخصات و امکانات سخت افزاری عالی رونمایی شد و ظاهرا اپل واچ الترا یکی از سر سخت ترین ساعت های هوشمند جهان خواهد بود. این اسمارت واچ ها به اندازه ای که از نظر سخت افزاری شگفت انگیز هستند امکانات نرم افزاری فوق العاده نیز در اختیار کاربران قرار می دهند. انواع ساعت هوشمند اپل نیز مانند گوشی های هوشمند امکاناتی برای تغییرات ظاهری در اختیار ما قرار خواهد داد. ساعت های هوشمند Apple دارای نمایشگر دیجیتال هستند که امکان تغییر پوسته ظاهری و تصویر پس زمینه را فراهم می کند. این کار از دو روش قابل انجام است. یکی از طریق گوشی هوشمند اپل که اتصال برقراری با ساعت هوشمند دارد و راه دیگر : تغییر تم از طریق خود ساعت است. در ادامه این موارد را مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد. لطفا باما همراه باش دوست عزیز

مهام دیجی

تغییر تم از طریق منو تنظیمات


خب اگر بخواهیم تغییراتی انجام بدیم در مرحله اول بابد بریم سراغ ساعت و وارد تنظیمات بشیم. همونطور که میدانیم برای انجام این کار کافی است تاج دیجیتال را در کنار ساعت فشار دهید و سپس رمز عبور خود را وارد کنید یا از قابلیت تاچ آی دی برای باز کردن قفل ساعت استفاده کنید. هنگامی که ساعت را باز کردید، بطور معمول به صفحه اصلی ( Home Screen ) منتقل می شوید. برای دسترسی به Menu اصلی، کافی است دوباره Digital Crown را فشار دهید. این شما را به منوی اصلی می برد که در آن می توانید به تمام برنامه ها و همه تنظیمات دسترسی داشته باشید.


برای تغییر تم اپل واچ هوشمند خود، باید به برنامه تنظیمات دسترسی داشته باشید. در صفحه اصلی، برنامه تنظیمات را که با نماد چرخ دنده نشان داده شده است، پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. هنگامی که برنامه تنظیمات را باز کردید، به پایین بروید تا گزینه "ظاهر" را ببینید. برای دسترسی به تنظیمات صفحه ساعت روی آن ضربه بزنید. اکنون فهرستی از واچ فیس های موجود را خواهید دید. برای بررسی طرح ها و تم های موجود، انگشت خود را به چپ یا راست بکشید. با اسکرول کردن، پیش نمایشی از هر صفحه ساعت را روی صفحه خواهید دید. وقتی صفحه ساعتی را پیدا کردید که دوست دارید روی اسمارت واچ شما فعال باشد، روی آن ضربه بزنید تا انتخاب شود. اکنون پیش نمایشی از صفحه ساعت ( تم ) را روی صفحه خواهید دید. 



مهام دیجی

اگر می‌خواهید صفحه ساعت را بیشتر سفارشی کنید، می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه «سفارشی کردن» "Customize"این کار را انجام دهید. این به شما امکان می دهد گزینه هایی مانند تغییر رنگ و موارد دیگر را تنظیم کنید. هنگامی که صفحه ساعت را مطابق سلیقه خودتان سفارشی کردید، برای اعمال تغییرات، روی "Set as Current Watch Face" ضربه بزنید.


تغییر تم با روش HOLD and Edit

این روش از سایر روش ها ساده تر است و در چند ثانیه میتوانید تم اپل واچ را تغییر دهید. برای اینکار کافی است روی صفحه نمایش نگهدارید سپس چندین بار به سمت چپ ورق بزنید. پس از رد شدن از Siri و سایر موارد به یک صفحه خالی می رسید که Add New را در بالا و علامت به اضافه در وسط صفحه قابل مشاهده است. روی علامت + ضربه بزنید. تم ها را مشاهده خواهید کرد. برای ادامه کار باید به سمت بالا یا پایین اسکرول کرده و تم مد نظر خود را اد کنید. همانطور که می بینید؛ واچ فیس ساعت هوشمند شما به همین راحتی عوض شد!


مهام دیجی

تغییر فیس اپل واچ با گوشی

برای ینکار ابتدا منوی آیکن Watch داخل منو گوشی اپل خود را پیدا کنید و وارد برنامه شوید. وقتی برنامه باز شد خواهید دید که منوی Face Gallery در پایین و مرکز منوها قرار دارد. روی آن ضربه بزنید و وارد شوید. خواهید دید که طیف وسیعی از تم ها و منو ها آنجا هست. اگر وارد شوید تنظیمات بیشتر مانند انتخاب رند برای هر تم نیز در دسترس خواهد بود. اگر روی ADD بزنید تم مد نظر شما جایگزین تم قبلی خواهد شد.


مهام دیجی

شما توانستید تم ساعت هوشمند اپل خود را تغییر دهید. اکنون می توانید از صفحه ساعت جدید خود لذت ببرید و آن را به دوستان و خانواده خود نشان دهید. اگر لازم بود مجددا تم را تغییر دهید، کافی است دوباره  مراحل بالا را دنبال کنید تا یک صفحه جدید را از بین تم های موجود انتخاب کنید. همچنین با نصب برخی از نرم افزارها می توانید تم های بیشتری را به گالری افزوده و از بین آنها انتخاب کنید. لیست پنج برنامه برای اضافه کردن تم جدید را در زیر مشاهده می کنید: 

WatchMaker: این یک برنامه محبوب است که به کاربران اجازه می دهد ظاهر Apple Watch  را سفارشی کنند. این اپ طیف گسترده ای از صفحه های ساعت از پیش طراحی شده را ارائه می دهد که با پس زمینه ها، فونت ها و پیچیدگی های مختلف سفارشی سازی نیز می شود.

Facer: یکی دیگر از برنامه‌های محبوب برای سفارشی‌سازی چهره‌های اپل واچ است ، Facer مجموعه وسیعی از صفحه‌های ساعت را ارائه می‌دهد که توسط کاربران و حرفه‌ای‌ها طراحی شده‌اند. در این برنامه علاوه بر تغییر تم ، کاربران  می توانند با استفاده از ابزار ویرایشگر برنامه، صفحه ساعت شخصی خودشان را ایجاد کنند.

Pujie Black: این برنامه به کاربران این امکان را می دهد که تم را از ابتدا ایجاد کرده و کاملا سفارشی سازی کنند. این سازنده تم اپل ؛ طیف گسترده‌ای از عناصر طراحی از جمله پس‌زمینه، فونت‌ها و پیچیدگی‌ها را ارائه می‌دهد و همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های تعاملی مانند ردیاب‌های آب و هوا و فعالیت را اضافه کنند.

Watchsmith: این برنامه برای کمک به کاربران در ایجاد واچ فیس های پویا و شخصی طراحی شده است. برنامه Watchsmith طیف وسیعی از پیچیدگی‌های قابل تنظیم را ارائه می‌دهد که می‌توان به نمونه ها اضافه کرد، چیزهایی از جمله آب‌وهوا، رویدادهای تقویم، و داده‌های فعالیت در دسترس هستند.

 Kaleidoscope: این برنامه یک عالمه تم زیبا از صفحه‌های ساعت با طرح های سنتی ارائه می‌دهد و آنها را به طرح‌های کالیدوسکوپی تبدیل می‌کند که در طول زمان تغییر می‌کنند. کاربران می توانند رنگ ها و الگوهای کالیدوسکوپ را سفارشی کنند تا طراحی  منحصر به فرد خود را ایجاد کنند.

خرید اسمارت واچ با بهترین قیمت بازار

سوالات متداول

در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
اگر سوال یا نظری هست بفرمائید