advertise
مهام دیجی
وبلاگ / اخبار مک بوک ۲۰۲۳ تا ۲۷ دیماه ۱۴۰۱

اخبار مک بوک ۱۴۰۱ تا ۲۷ دی ماه MacBook Pro ۲۰۲۳

امروز ۱۷ ژانویه ۲۰۲۳ مصادف با ۲۷ دی ۱۴۰۱ با توجه به اخباری که از سایت www.rontpagetech.com به بیرون نشر پیدا کرده است، این امکان وجود دارد که این لپ تاپ قدرتمند امروز ۱۷ ژانویه معرفی شود. FrontPageTech که یک منبع خبری قابل اطمینان است دیروز در توییتی اعلام کرد: "فردا اتاق خبر اپل را زیر نظر داشته باشید". هرچند همه ما منتظر نسل جدید مک بوک‌ها با پردازندهای سری M۲ هستیم اما انتظار هیاهوی زیادی در MacBook Pro ۲۰۲۳ نداشته باشید. یکی دیگر از محصولات اپل که جامعه جهانی و طرفداران منتظر معرفی آن هستند آیفون ۱۵ است. ولی با توجه به اینکه تا ماه سپتامبر هیچ آیفون، اپل واچ و یا آیپدی معرفی نخواهد شد، پیشبینی ما این است که این توییت مربوط به معرفی نسل جدید مک‌بوک پرو ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچ باشد که در اوایل سال ۲۰۲۳ احتمال معرفی آن وجود داشت.


انتظار ما این است مک‌بوک‌های جدید با بروزرسانی‌های جدید M۱ Pro و M۱ Max بر پلتفرم M۲ معرفی شوند. به احتمال زیاد طراحی MacBook Pro ۲۰۲۳ جدید مانند نسخه‌های قبلی و بدون تغییر باشد. شاسی نسبتا جمع و جور خواهد بود و پورت‌های متنوعی وجود خواهد داشت. پیش بینی این است که این نسل هم هنوز بریدگی ناچ را در بالای نمایشگر حفظ کند.

مهام دیجی

با توجه به مواردی که گفته گفته شد و با وجود چنین بروزرسانی‌های ملایمی نباید انتظار رویداد خیلی بزرگ و پرحاشیه‌ای داشته باشیم و در عوض به نظر میرسد این رویداد معرفی منظم برگزار شود. حال همه ما منتظر مک‌بوک پرو ۲۰۲۳ هستیم و پردازنده جدید M۲ Pro که قلب سیلیکونی جدید لپ تاپ‌های اپل خواهند بود. شایعات دیگری هم وجود دارد. برخی از آن‌ها میگویند معرفی نسل جدید MacBook Pro ممکن است به تعویق بیوفتند. ما نیز در مهام دیجی اعتقاد داریم مک بوک‌های فعلی چندان نیاز به افزایش عملکرد نخواهند داشت. اما چیزی که قبلن در لپ تاپ‌های بیشتر مقرون به صرفه MaBook Air M۲ و MacBook Pro مشاهده کردیم این بود که نسل جدید سیلیکون‌های اپل دارای مصرف انرژی بسیار بهینه خواهند بود.


عکس محصول

باتری های قوی با اپل!

به طور کلی محصولات اپل با سخت افزار و نرم افزار یکپارچه عملکرد خیلی خوبی در مصرف انرژی دارد. پردازنده‌های ساخت اپل که به اپل سیلیکون معروف هستند نیز از این قاعده مستثنا نیستند. همانطور در مورد پردازنده‌های سری M۱ اپل مشاهده کردیم که این پردازنده‌ها تا ۷۰ درصد انرژی کمتری را در مقایسه با پردازنده‌های Intel و AMD با همان عملکرد مصرف میکنند. به طور بلقوه احتمال‌های دیگری نیز وجود دارد. ممکن است یک Mac Mini با پردازنده Apple M۲ معرفی شود یا حتی احتمال معرفی یک هدست واقعیت افزوده و مجازی نیز وجود دارد. البته پیشبینی ما برای معرفی هدست VR اپل در رویداد جداگانه‌ی WWDC ۲۰۲۳ است. امروز ۱۷ ژانویه است و باید تا پایان روز منتظر باشیم تا ببینیم امروز صبح به وقت ایالت متحده (Pacific Time) چه اتفاقی در کوپرتینو خواهد افتاد.


سوالات متداول

در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.

*ممکن است بخشی از اطلاعات این صفحه درست نباشد در صورت مشاهده لطفا به ما گزارش دهید*

اگر سوال یا نظری هست بفرمائید

محبوب ترین کالاها