advertise
مهام دیجی
وبلاگ / چرا مهام دیجی بهترین وارد کننده و عمده فروش گوشی موبایل ایران است ؟!

چرا مهام دیجی بهترین وارد کننده و عمده فروش گوشی موبایل ایران است ؟!

همانطور که می دانید سه شرکت و برند معتبر جهان که به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشی هوشمند به عنوان بهترین وسیله ارتباط جمعی شناخته می‌شود شامل : اپل - سامسونگ و شیائومی است. بعد از اپل که به عنوان پرفروش ترین در دنیا شناخته میشود، ما شاهد رقابت سامسونگ و شیائومی هستیم. این‌ها علاوه بر پر فروش ترین های دنیا؛ معروفترین برندهای مطرح در بازار موبایل ایران نیز هستند. مردم ایران هم وقتی به دنبال خرید گوشی جدید هستند ترجیح می دهند از عمده فروش و یا بزرگترین وارد کننده مستقیم گوشی موبایل در ایران خرید کنند. خرید گوشی از شرکت وارد کننده و عمده فروش رسمی باعث کاهش قیمت خرید و کاهش اتلاف وقت می شود. در حال حاضر شماهم اگر به دنبال خرید یک گوشی موبایل جدید هستید قطعا خرید بدون واسطه را ترجیح می دهید. آیا می دانید فروشگاه آنلاین مهام دیجی در واقع یک عمده فروش است ؟!

مهام دیجی

چرا مهام دیجی را به عنوان یک عمده فروش و وارد کننده موبایل معرفی می کنیم ؟!


فروشگاه اینترنتی مهام دیجی متعلق به شرکت همراه تجارت مهام است. شرکت همراه تجارت مهام نیز به عنوان یک مرکز واردات و خرید در بین موبایل فروش ها شناخته شده است. این شرکت تصمیم گرفت بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید موبایل را راه اندازی کند و امکان تهیه بدون واسطه گوشی های هوشمند از برند های معتبر مانند سامسونگ ایران و یا گوشی های پر فروش شیائومی و موبایل های پر طرفدار اپل ( Apple ) همه از طریق مهام دیجی امکان پذیر است. در لیست زیر می توانید ( به ترتیب ) پر فروش ترین های شیائومی ، سامسونگ و در آینده نزدیک ، گوشی های جدید اپل را مشاهده کنید.


فروشگاه معتبر در بین فروشندگان




شرکت همراه تجارت مهام نه تنها به عنوان یک وارد کننده در بین فروشگاه ها شناخته شده است بلکه در سایت هایی مانند ترب که تعداد زیادی فروشگاه در حال فعالیت هستند توانسته عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. علاوه بر حضور فعال در فروشگاه‌ها، شرکت همراه تجارت مهام با بکارگیری روش‌های مدرن و دیجیتالی، در سایت‌های معتبر مانند ترب نیز حضور قوی داشته است. این حضور فعال در ترب به شرکت امکان می‌دهد که با تعداد زیادی متقاضی ارتباط برقرار کند و به طور گسترده‌تری محصولات خود را بدون واسطه به فروش برساند. همراه تجارت با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و دانش فنی تیم فناوری اطلاعات، این مجموعه از کانال فروش آنلاین بهره‌مند شده و مشتریان می‌توانند به آسانی محصولات مورد نیاز خود را از طریق مهام دیجی سفارش دهند و در اسرع وقت دریافت کنند.


به این ترتیب، شرکت همراه تجارت مهام با توانمندی‌های برتر در حوزه واردات و فروش محصولات، همچنین امکانات عالی برای فعالیت آنلاین، به عنوان یک نمونه موفق از یک شرکت پویا دارای بازاریابی هوشمندانه در بین همتایان خود شناخته می‌شود. از این‌رو، ادامه‌ی رشد و پیشرفت این شرکت در آینده‌ی نزدیک نیز نمونه‌ بارزی از توانمندی‌های اقتصادی و بازاریابی خواهد بود.

مهام دیجی

وارد کننده گوشی های جدید

وارد کننده رسمی گوشی های اپل

محصولات شرکت اپل به عنوان یکی از بهترین و پر فروش ترین گوشی های هوشمند جهان شناخته می شود. این گوشی ها از نظر فنی دارای ویژگی های قابل توجه است و مشخصات عالی و قدرت بی نظیر گوشی های آیفون علاقه مردم به خرید محصولات این برند را هر روز بیشتر از قبل می کند. البته هزینه خرید این گوشی ها نسبتا بالا است اما گوشی اپل به قیمت عمده در مهام دیجی موجود است. شما می توانید هر کدام از سری ۱۳ و ۱ را که به آن علاقه مند هستید بررسی نموده و پس از سفارش؛ در اسرع وقت در هر کجای ایران که خواستید تحویل بگیرید.

مهام دیجی

واردات و فروش گوشی های سامسونگ با بهترین قیمت

کارخانه سامسونگ یک شرکت معتبر الکترونیکی است. این غول چند ملیتی که اصالت کره را دارد از جزء قطعات سخت افزار تا مجموعه ای کامل از کالاهای دیجیتال را تولید می کند. یکی از محصولات برجسته و پر فروش این شرکت شامل انواع گوشی های هوشمند سامسونگ ( گلکسی فون ) می باشد. این شرکت در نقاط مختلف دنیا کارخانه دارد. گوشی های پک گلوبال و پک اورجینال این شرکت بسیار پر طرفدار است. مهام دیجی به عنوان وارد کننده گوشی های ویتنامی در حال فروش بدون واسطه انواع پرچمداران و میانرده های این کارخانه با برند سامسونگ است. در لیست زیر می توانید انواع گوشی های هوشمند این شرکت را مشاهده کنید ک توسط این شرکت به طور قانونی وارد کشور می شود. به خاطر اعتبار شرکت وارد کننده حتی بعد از خرید هر مدل، بابت خدمات و گارانتی این محصولات خیالتان راحت است.


مهام دیجی

خرید گوشی سامسونگ با قیمت عمده

وارد کننده انواع گوشی شیائومی

اگر شما طرفدار محصولات خوش قیمت و تنوع گوشی های هوشمند شیائومی هستید برایتان یک خبر خوب داریم. اکنون می توانید مدل های پر فروش و معروف شیائومی را از همراه تجارت که در زمینه واردات گوشی شیائومی و پوکو فعالیت دارد، تهیه کنید. با خرید هر کدام از گوشی های وارداتی با مارک شیائومی و پوکو از مهام دیجی بابت قیمت منصفانه ، ارسال فوری و خدمات پس از فروش معتبر هیچ نگرانی نخواهید داشت. در حال حاضر ما مشغول واردات گوشی های شیائومی سری ۱۲  و ۱۳ هستیم و چند مورد دیگر از پر طرفدار ترین های این شرکت را به تعداد بالا موجود کرده ایم تا بتوانیم تقاضای خریداران همکار و عموم مردم را پاسخگو باشیم.


مهام دیجی
مهام دیجی

خرید گوشی شیائومی به قیمت عمده

فروش لوازم جانبی گوشی

گوشی های هوشمند جدید به خصوص مدل های پرچمدار امروزی فاقد لوازم جانبی مانند شارژر هستند. برای همین مهام دیجی یک آرشیو کامل از انواع شارژر اورجینال برای سامسونگ ، اپل ، شیائومی و سایر برندها را موجود کرده تا پس از خرید گوشی بابت تهیه لوازم جانبی مورد نیاز خیالتان کاملا راحت باشد. ما توصیه می کنیم در زمان خرید گوشی ، شارژ و محافظ صفحه را به طور همزمان خریداری کرده تا در وقت شما و هزینه هایی که بابت خرید کالا پرداخت می کنید صرفه جویی شود.

مهام دیجی

لوازم جانبی با بهترین قیمت

به فروشگاه سر بزنید

برای اینکه لیست مدل و محصولات موجود در مهام دیجی را به طور کامل مشاهده کنید ما پیشنهاد می کنیم به صفحه فروشگاه مراجعه کنید. در این صفحه انواع گوشی ها با قیمت و موجودی دقیق لیست شده است.

به فروشگاه سر بزنید

برای اینکه لیست مدل و محصولات موجود در مهام دیجی را به طور کامل مشاهده کنید ما پیشنهاد می کنیم به صفحه فروشگاه مراجعه کنید. در این صفحه انواع گوشی ها با قیمت و موجودی دقیق لیست شده است.

سوالات متداول

در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
اگر سوال یا نظری هست بفرمائید