advertise
مهام دیجی

گوشی سامسونگ سری آ شامل راهنمای خرید ، لیست مدل و قیمت

اگر به دنبال خرید گوشی موبایل با مشخصات قابل قبول و قیمت مقرون به صرفه هستید ؛ این محصولات با عنوان گوشی موبایل سامسونگ سری آ ( SAMSUNG GALAXY A SERIES ) یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود. در حال حاضر سری آ سامسونگ با مدل هایی مانند : SAMSUNG A۵۴ , A۳۴ , A۱۴ , A۲۴ ۴G پیشرو در ارائه فناوری شده و اکنون آماده است تا با مدلهای جدید سایر رقبا بر سر فروش سالم رقابت کند.

آیا سامسونگ آ واقعا متفاوت و با ارزش است ؟! 

طبق ادعای سامسونگ درباره سری آ سامسونگ ( Galaxy Mobile A Series ) این سری از گوشی های موبایل نه تنها در جهت در دسترس قرار دادن فناوری برای تمام مردم ارائه شده بلکه امتیازهای ویژه ای را برای کسب و کار ها در نظر گرفته است. اگرچه محصولات این دسته جزو پرچمداران گوشی های سامسونگ به حساب نمی آید اما گلکسی فون؛ خدمات یکپارچه و پشتیبانی بی نظیر را برای تمام محصولات ( GALAXY A SERIES ) در نظر گرفته است.

مهام دیجی

ویژگی های برجسته گوشی سامسونگ خانواده A چیست ؟!

  • لیست مدل گوشی های خانواده آ سامسونگ دارای تنوع مدل امکانات و قیمت است.
  • مدل های مختلف سری آ سامسونگ هر سال به روز رسانی شده و محصولات جدید را ارئه می دهد.
  • هر کدام از گوشی های موبایل این سری توازن فوق العادع ای را بین قیمت و مشخصات ارائه می کند.
  • امسال سامسونگ برای مدل های ۲۰۲۳ از زبان طرافی پرچمداران جدید خود استفاده کرده است.
  • گوشی های خانواده آ سامسونگ به عنوان مهم ترین رقیب برای میانرده شیائومی شناخته می شود.

نگاه مختصر به تاریخچه سری A سامسونگ


این محصولات اولین با در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و بازار میانرده Midrange و و سری اقتصادی را هدف قرار داده بود. اولین مدل از این خانواده با عنوان Galaxy alpha نسل اول در اکتبر ۲۰۱۴ عرضه شد. سامسونگ اعلام کرده بود که فروش ۲۰ میلیون گوشی هوشمند را تا سال ۲۰۱۷ هدف قرار داده. این در حالی بود که این شرکت در پایان سال ۲۰۱۷ با فروش ۳۱۷ میلیون دستگاه از گوشی های هوشمند خود به عنوان پر فروش ترین برند جهان شناخته شد. اما چرا مردم این همه به این محصولات توجه دارند !؟

اولا که این محصولات در بیشتر کشورها به راحتی در دسترس هستند و خدمات پس از فروش سامسونگ به راحتی انجام می شود. ثانیا این محصولات پرطرفدار از سال ۲۰۱۵ تا کنون مدام پیشرفته تر شدند و روند ارتقای سامسونگ هرگز متوقف نشده است. امکانات سخت افزار و خدمات نرم افزار سری A z سامسونگ چنان در حال بروز رسانی و ارتقا است که وقتی یک محصول جدید را بررسی می کنید. انگار در ظاهر با یک پرچمدار زیبا و با شکوه روبرو هستید. به‌طور مثال: امسال سامسونگ با ارائه ظاهر بهتر برای خانواده آ و مدل هایی مانند Galaxy A۵۴ ۵G چیزی شبیه به پرچمداران سال قبل را به نمایش گذاشت. شاید خرید یک میانرده سری آ سامسونگ بهترین انتخاب برای خرید گوشی اندرویدی بعدی شما باشد.


تبلت های سری A آیا رقیب گوشی های این سری محسوب می شود !؟


سری A سامسونگ فقط به گوشی موبایل خلاصه نمی شود و این محصولات شامل چند مدل تبلت نیز هست که به عنوان میانرده هایی با قیمت مناسب و امکانات مقرون به صرفه شناخته میشود. اما کدام ویژگی های برجسته کاربردی هست که ارزش خرید این خانواده از گوشی های هشومند را برجسته می کند. در ادامه همراه ما باشید.

مهام دیجی



لیست بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ سری A در سال ۲۰۲۳

سامسونگ در سال ۲۰۲۳ همچنان در حال ادامه دادن تولید و عرضه خانواده آ است. این سری به اندازه کافی شهرت یافته و مشتریان امروزی سامسونگ به اندازه کافی به خانواده آ اعتماد دارند. پس وقت آن رسیده است که با کمی افزایش قیمت؛ آپدیت های قابل توجهی نصیب طرفداران شود. ظاهری شبیه به پرچمداران با خرید سامسونگ A نصیب مشتریان این بازار پر هیاهو خواهد شد. البته این سری دارای هویت و اصالت خود است و نیازی به کپی برداری از پرچمداران نیست ! بلکه این یک قدردانی سامسونگ از مشتریان وفادار است.

از A۱۴ ۵G به عنوان مدل ورودی تا A۵۴ ۵G قدرتمند، همهٔ دستگاه‌های جدید Galaxy A Series، امکانات اصلی مورد نیاز کاربران را در یک گوشی هوشمند ارائه می‌دهند. اما در این میان، تفاوت‌ها و ویژگی‌های نوآورانه‌ای به مرور در دستگاه‌های مختلف اضافه می‌شود. در زیر، یک مقایسه سریع از شش ویژگی کلیدی سری A آمده است . دقت به این گزینه ها به شما کمک می کند تا راحت تر متوجه شوید که کدام دستگاه بیشترین تطابق را با نیازهای شما دارد:

برترین های سری آ سامسونگ SAMSUNG GALAXY A SERIES LIST

لیست مشخصاتی که هنگام خرید باید بررسی کنیم

  • ۱. Display (نمایشگر): در این بخش، می‌توانید تفاوت‌های میان نمایشگرهای مختلف را بررسی کنید، از جمله اندازه، نوع صفحه نمایش، رزولوشن و تکنولوژی استفاده شده.
  • ۲. Performance (عملکرد): این بخش به شما اطلاعاتی درباره قدرت پردازش، حافظه و عملکرد عمومی دستگاه‌ها ارائه می‌دهد.
  • ۳. Camera (دوربین): مقایسهٔ قابلیت‌های دوربین از جمله تعداد لنزها، رزولوشن، قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری، ویژگی‌های هوشمند و ثبت تصاویر در شرایط نوری مختلف.
  • ۴. Battery (باتری): این بخش شما را با ظرفیت باتری، سرعت شارژ و قابلیت‌های مرتبط با عمر باتری آشنا می‌کند.
  • ۵. Security (امنیت): اطلاعات در مورد روش‌های امنیتی مانند قفل صفحه، اسکنر اثر انگشت و تشخیص چهره را در این بخش می‌توانید بررسی کنید.
  • ۶. Connectivity (اتصالات): در این بخش، شما با اتصالات شبکه مختلف، از جمله Wi-Fi، بلوتوث و NFC آشنا می‌شوید و می‌توانید تفاوت‌های آنها را مشاهده کنید.

آیا باید گوشی سامسونگ سری A بخریم ؟

در دسترس برای اپراتورهای معتبر در سراسر جهان!این مهم ترین ویژگی از بین مشخصات سری آ به عنوان یک گوشی موبایل است و Samsung Business Direct با توازنی بین قیمت و امکانات در خدمت شما است. محصولات جدید Galaxy A Series همه چیزی را که شما از یک گوشی هوشمند در محدوده میانرده را نیاز دارید فراهم می‌کنند و به انتخاب شما یک پلتفرم قابل اعتماد، امن و با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. (شرکت‌هایی که به دنبال یک دستگاه با هزینه‌ی مناسب و با ساختار بسیار مقاوم هستند، باید به تهیه Galaxy XCover۶ Pro با استاندارد نظامی فکر کنند.)

مهام دیجی




مهام دیجی

فناوری نمایشگر : ابعاد بزرگتر و کیفیت بهتر


تمام گوشی‌های جدید سری A سامسونگ صفحه‌نمایش بزرگ و ارزشمند را ارائه می دهد. ابعاد صفحه گوشی های جدید سری آ  از ۶.۴ اینچ ارائه شده. امسال با صفحه بزرگتر، فضای بیشتری برای انجام چند کار همزمان را جلوی چشمان خودتون دارید و می‌توانید با دو برنامه روی صفحه به صورت تقسیم‌شده، به صورت همزمان و به صورت موثر تر کار کنید. همچنین این به معنای عدم نیاز به فشار آوردن به چشمانتان برای خواندن کاراکترهای ریز روی صفحه‌ نمایش گوشی قدیمی است. حتی وقتی ساعت‌های طولانی کار می‌کنید، فیلتر نور آبی را فعال کنید این ویژگی در تمامی گوشی‌های سری A در دسترس است تا از چشمان کاربران محافظت کند.
 
گوشی Galaxy A۱۴ ۵G: اندازه ۶.۶ اینچ، LCD FHD+، ۹۰Hz
گوشی Galaxy A۲۳ ۵G: اندازه ۶.۶ اینچ، LCD FHD+، ۱۲۰Hz
گوشی Galaxy A۵۴ ۵G: اندازه ۶.۴  اینچ، Super AMOLED، FHD+ ۱۲۰Hz

مهام دیجی

به طور مثال: Galaxy A۱۴ ۵G رزولوشن HD+ (۷۲۰ × ۱۶۰۰ پیکسل) را ارائه می‌دهد، بنابراین سند‌ها، عکس‌ها و ویدئوهای شما بطور واضح و روشن نمایش داده خواهد شد. در Galaxy A۲۳ ۵G، شما رزولوشن FHD+ (۱۰۸۰ × ۲۴۰۸ پیکسل) را دریافت می‌کنید که این مشخصات ؛ جزئیات و رنگ بیشتری به محتواهای تصویری می‌بخشد. Galaxy A۵۴ ۵G از فناوری نمایشگر Super AMOLED سامسونگ استفاده می‌کند که روشنایی قدرت مند و زنده‌ بودن را به تصاویر ارائه می‌دهد. همچنین سامسونگ فناوری نمایش با نرخ تازه‌سازی بالا را به سری A آورده است. با صفحه نمایش ۹۰Hz در Galaxy A۱۴ ۵G، صفحه نمایش Infinity-O ۱۲۰Hz در A۵۴ ۵G و صفحه نمایش Infinity-V ۱۲۰Hz در A۲۳ ۵G، شما در حالت مشاهدهٔ گرافیک‌های پرحرکت و تصاویر پر جنب و جوش، حرکتی بسیار پیوسته و نرم در جلوی چشمان خود خواهید داشت.


عمر برق و باتری


دستگاه‌های سری آ سامسونگ  ( Samsung Galaxy A Models ) سال ۲۰۲۳ همگی دارای مشخصات باتری موبایل قابل قبول مانند ظرفیت بالا در محدوده ۵,۰۰۰mAh و مدیریت هوشمند انرژی هستند که در طول روز انرژی کافی را فراهم می‌کند. شما می‌توانید در جلسات ویدئویی شرکت کنید، کارهای حسابداری مانند موجودی را پیگیری کنید، روی پروژه‌های جدید کار کنید و خیالتان راحت باشد که گوشی سامسونگ شما دارای عمر باتری کافی هست که تا پایان شیفت ارتباط کاری خود را حفظ کنید.

با این حال در ارائه قابلیت‌های شارژ سریع هنوز هم تفاوت‌هایی در این میان وجود دارد. Galaxy A۱۴ ۵G از شارژ سریع ۱۵W پشتیبانی می‌کند در حالی که Galaxy A۵۴ ۵G و A۲۳ ۵G از شارژ فوق سریع ۲۵W پشتیبانی می‌کنند که به شما اجازه می‌دهد به سرعت باتری خود را شارژ کنید و کارهایتان را ادامه دهید.

Galaxy A۱۴ ۵G: باتری ۵,۰۰۰mAh، شارژ سریع ۱۵W
Galaxy A۲۳ ۵G: باتری ۵,۰۰۰mAh، شارژ سوپر سریع ۲۵W
Galaxy A۵۴ ۵G: باتری ۵,۰۰۰mAh، شارژ سوپر سریع ۲۵W


مهام دیجی

امکانات و مشخصات دوربین


داشتن یک سیستم دوربین عالی می‌تواند موجب موفقیت یا شکست یک گوشی هوشمند شود. دستگاه‌های سری A سال ۲۰۲۳ دارای سیستم‌های دوربین پشتی سه لنزه مجهز به فناوری پیشرفته هستند. با داشتن یک دوربین حرفه‌ای در یک گوشی هوشمند با قیمت مناسب، مطمئن باشید که دستگاه شما به اندازه کافی مجهز هست تا تمامی نیازهای عکاسی و ویدیوی کسب و کارتان را برآورده کند.

به طور مثال برای ویدئوکنفرانس، هر دستگاه سری A دارای دوربین جلویی است که طراحی شده تا شما و ایده‌هایتان در هنگام ویدئوکنفرانس متمرکز باشند. دوربین‌های جلویی از ۸ مگاپیکسل در Galaxy A۲۳ ۵G تا دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل در Galaxy A۵۴ ۵G متفاوت هستند. با اتصال ۵G یکپارچه در بسیاری از دستگاه‌های امسال، می‌توانید به تماس ویدئویی بهتر و با کیفیت بپیوندید.

به هرحال هنگام خرید گوشی های سری آ یا سایر مدل های موجود در بازار ، حتما مشخصات دوربین گوشی مدنظر را به طور کامل بررسی کرده یا رقابت آن با سایر مدل ها را در سایت هایی مانند Dxomark مورد ارزیابی قرار دهید. اگر کیفیت دوربین برای شما بیش از حد اهمیت دارد ( و محدودیت بودجه ندارید ) بیخیال تمام میانرده ها شده و به سراغ مدل ها و بررسی امکانات و مشخصات گوشی های پرچم دار یا اصلاحا گوشی های قاتل پرچمدار به عنوان جایگزین میانرده ها بروید.



Galaxy A۱۴ ۵G: دارای سه لنز دوربین پشتی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و دوربین عمق ۲ مگاپیکسل؛ دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسل است.
Galaxy A۲۳ ۵G: سیستم چهار لنز دوربین پشتی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، لنز اولتراواید ۵ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل، دوربین عمق ۲ مگاپیکسل و دوربین جلو ۸ مگاپیکسل است.
Galaxy A۵۴ ۵G: سه لنز دوربین پشتی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل با استفاده از استابیلایزر تصویر اپتیکال (OIS)، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل، دوربین زاویه‌ی فوق‌العاده‌ی وسیع ۱۲ مگاپیکسل و دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسل است.

مهام دیجی

درباره فضای ذخیره سازی و ظرفیت رم


فضای ذخیره سازی و ظرفیت رم یک گوشی موبایل چیزی نیست که بخواهیم به بهانه خرید گوشی ارزان و میانرده بیخیال آن شویم. وقتی بخواهید یک فایل دانلود کنید یا هنگام ضبط ویدیو اگر بخواهید کمی بیشتر فیلم برداری کنید به اهمیت میزان فضای ذخیره سازی گوشی پی خواهید برد. یا مثلا وقتی در حال کار کردن هستید و به باز کردن همزمان چند برنامه نیاز دارید متوجه اهمیت ظرفیت رم گوشی خواهید شد.

سامسونگ امسال میانرده ها با ظرفیت رم و فضای ذخیره سازی عالی روانه بازار کرده است. امروزه ما شاهد لیست مدل های پرچم دار هستیم که البته با رم زیاد و حافظه ذخیره بالا عرضه می شود. ولی وقتی از یک میانزده صحبت می کنیم هنوز هم از نظر قدرت پردازنده و سایر مشخصات سخت افزار کار آمد به نظر می رسد.

سامسونگ سری آ امسال نیز مانند سالهای قبلی بسته های سخت افزاری قابل توجهی دارد. 

Galaxy A۱۴ ۵G: ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت، حافظه ۴ گیگابایت
Galaxy A۲۳ ۵G: ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت، حافظه ۴ گیگابایت
Galaxy A۵۴ ۵G: ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، حافظه ۶ گیگابایت



تقریبا تمام گوشی های میانرده جدید سامسونگ از microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی پشتیبانی می کنند. اگرچه بهترین حالت استفاهد از و ذخیره فایل تا حد تکمیل فضای داخلی بهترین حالت برای ذخیره کردن فایل در گوشی موبایل است اما سامسونگ افزایش فضای ذخیره سازی تا یک ترابایت ( بیشتر از آنچه که ظرفیت داخلی در اخیتارتان می گذارد ) را فراهم کرده است.



تا اینجا درباره مشخصات کلی و ارزش خرید گوشی های جدید سامسونگ که در قالب میانرده و با عنوان سری آ تولید می شود صحبت کردیم. هر کدام از این مدلها ارزش خرید بالایی را برای تجربه بهتر فراهم میکند. سامسونگ نه تنها میخواهد مشتریان جدیدی اضافه کند بلکه به امسال به دنبال ایجاده انگیزه در بین کاربران قبل برای عوض کردن گوشی های سامسونگ قدیمی است. انواع مدل این محصولات در مهام دیجی موجود است و اگر همچنان درباره نحوه خرید یا مدلها سوالی داشتید با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
اگر سوال یا نظری هست بفرمائید