advertise
iPhone 14
وبلاگ / نگاهی به محصولات معرفی شده‌ی اپل در سپتامبر ۲۰۲۲

نگاهی به محصولات معرفی شده‌ی اپل در سپتامبر ۲۰۲۲

بعد از شروع رسمی مراسم تیم کوک روی صحنه آمد و گفت در این مراسم تمرکز بر معرفی سه محصول آیفون ، اپل واچ و ایرپاد خواهد بود! در ادامه با مهام دیجی همراه باشید تا نیم نگاهی به این مراسم و محصولات معرفی شده بیاندازیم. با شروع مراسم حاضران شاهد ویدیویی بودند از خواندن نامه‌هایی از افرادی که در موقعیت‌های اضطراری از گجت‌های اپل استفاده کرده بودند. همچنین در این مراسم از قابلیت تشخیص تصادف و افزایش عمر باتری گجت های هوشمند خود پرده برداری کرد. همچنین قابلیت جدید اندازه‌گیری دما بدن که به دقت دمای بدن فرد را اندازه میگیرد برای ساعت‌های سری ۸ معرفی شد که جزئی از ویژگی‌های مربوط به سلامتی این سری از ساعت‌های اپل خواهد بود.


همچنین نسخه جدید ساعت SE اپل در این مراسم معرفی شد که به نوعی نسخه‌ی ارزان تر ساعت سری ۸ خواهد بود. این ورژن از ساعت SE دارای نمایشگر بزرگتر خواهد بود و دارای نوتیفیکیشن ضربان قلب و تشخیص سقوط یا افتادن خواهد بود.

مهام دیجی

عکس

همچنین Watch Ultra یکی دیگر از ساعت‌هایی بود که در این مراسم رونمایی شد. اپل واچ الترا یک ساعت رده بالا محسوب میشود که با بدنه‌ی تیتانیومی و طراحی جدید که دارای دکمه‌ی اضافه میشود با هدف ورزشکاران اکشن ساخته شده است.


عکس محصول

بعد از معرفی ساعت‌ها تیم کوک مدیرعامل اپل نسخه جدید AirPods Pro را معرفی کرد. این نسخه از AirPods که با پردازنده جدید H۲ روانه بازار می‌شود نسبت به نسخه‌ی قبلی دارای کیفیت بالاتر و شفافیت بیشتر است و نویز کنسلینگ در این گوشی عملکرد بهتری دارد.


این نسخه از هدفون‌های اپل دارای کنترلر‌های لمسی جدید شده است و همچنین عمر باتری افزایش چشمگیری پیدا کرده است. این نسخه از AirPods در ۲۳ سپتامبر آماده فروش می شود و ۲۴۹ دلار قیمت خواهد داشت.

مهام دیجی

و سرانجام انتظار‌ها به پایان رسید و اپل گوشی آیفون ۱۴ را معرفی کرد. نسخه معمولی آیفون شامل آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس با نمایشگر OLED و در پنج رنگ معرفی شد. این نسخه دارای بهبود‌هایی در باتری هم میشود و نمایشگر این گوشی با پوشش سرامیکی مقاومت بیشتری دارد. دوربین‌های نسخه جدید این گوشی در نور کم عملکرد بهبود یافته‌ای دارند و با قابلیت Action Mode لرزش گیری ویدیو‌ها بهتر شده است.

مهام دیجی

مهام دیجی

یکی دیگر از قابلیت‌های چشمگیر آیفون ۱۴ امکان برقراری تماس اضطراری با استفاده از ماهواره است. کاربران آیفون ۱۴ میتوانند فعلا در آمریکا و کانادا بدون هیچگونه ارتباط سلولار و یا WiFi تماس اضطراری برقرار کنند.


این بار دیگر آیفون مینی معرفی نشد و آیفون ۱۴ پلاس جایگزین این مدل شد. آیفون ۱۴ پلاس با ویژگی‌های مشابه آیفون ۱۴ معرفی شد و تنها تفاوت این دستگاه نمایشگر بزرگتر ۶.۷ اینچی خواهد بود. حقیقا به نظر ما آیفون ۱۴ خیلی خاص نبود و انتظار بیشتری از این دستگاه داشتیم.

در نهایت در این مراسم آیفون ۱۴ پرو معرفی شد که از چیپست A۱۶ استفاده میکند. بر خلاف آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس از پردازنده‌ی مشابه با آیفون ۱۳ پرو استفاده میکنند از این پردازنده‌ی ۴ نانومتری عملکرد فوق العاده‌ای انتظار میرود.


آیفون ۱۴ پرو به نمایشگر همیشه روشنی طراحی شده است که به معنی واقعی همیشه روشن خواهد بود. البته به جز زمانی که گوشی را روبه صفحه روی سطحی قرار میدهید یا آن را درون جیب خود می گذارید.

مهام دیجی

عکس

این گوشی با قابلیت‌های جدید ذخیره سازی باتری ساخته شده است و عملکرد دوربین هم در نور کم پیشرفت زیادی کرده است. همانطور که انتظار میرفت ناچ حذف شده است و اینبار شاهد حفره‌ی جزیره مانندی هستیم که با نرم افزار مخصوص کاربرد و جلوه‌ی بصری بسیار زیبایی را به ارمغان می آورد.

سوالات متداول

در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.

*ممکن است بخشی از اطلاعات این صفحه درست نباشد در صورت مشاهده لطفا به ما گزارش دهید*

اگر سوال یا نظری هست بفرمائید

محبوب ترین کالاها