advertise
Top-10-Mobile-app-2022
وبلاگ / معرفی ۱۰ نرم افزار باور نکردنی گوشی (اندروید و iOS)

معرفی ۱۰ نرم افزار باور نکردنی گوشی (اندروید و iOS)

درود. خوشحالیم که با یک مطلب جدید در مهام دیجی در خدمت شما هستیم. فرقی نداره کاربر اندروید یا آیفون هستید، ما این نرم افزار‌های کاربردی را برای هر دو سیستم عامل به شما معرفی میکنیم. با مهام دیجی همراه باشید تا بدون اتلاف وقت بریم سراغ اولین نرم افزار.


۱- دزدگیر گوشی (iAntiTheft برای آیفون / Don't touch my phone برای اندروید)

این دو نرم افزار که برای آیفون و اندروید معرفی کردم اندکی متفاوت است و توسط دو شرکت مختلف تولید شده است ولی کاربرد هر دو آن‌ها یکی است. با استفاده از این نرم افزار‌ها میتوانید تنظیم کنید که برای مثال زمانی که کسی گوشی را از روی میز برداشت، هشدار بلندی پخش شود که برای قطع کردن نیاز به رمز دارد. حتی شرایط فعال سازی دزدگیر قابل سفارشی سازی است و به طور مثال می توانید فعال شدن دزدگیر را برای زمانی که کابل شارژر را قطع میکنید تنظیم کنید.

مورد جالب در این نرم افزار‌های دزدگیر این است که بعد از فعال سازی آژیر دکمه‌های صدا هم از کار میافتند و تنها راه خاموش کردن صدای دزدگیر وارد کردن رمزی است که در زمان راه اندازی روی نرم افزار ست میکنید.


(iPhone) iAntiTheft - https://apps.apple.com/us/app/iantith

(Android) Don’t touch my phone - https://play.google.com/store/apps/de


مهام دیجی

۲- قفل ماشین حساب (Calculator X برای آیفون / Calculator Lock برای اندروید)

در نگاه اول این نرم افزار‌ها کاملا شبیه یک ماشین حساب عادی به نظر می رسند و می توانید با آن محاسبات خود را انجام دهید ولی این‌ها میتوانند به شما دسترسی به فضای پنهان روی گوشی بدهند.

بعد از اجرای نرم افزار برای بار اول باید پسوردی را برای آن انتخاب کنید، بعد هر بار که وارد ماشین حساب میشوید و رمز را وارد میکنید و دکمه مساوی را فشار میدهید. فضای دوم کاملا مجزا باز می شود که میتوانید داده های شخصی را به آن‌ جا منتقل کنید. به طور مثال چند عکس را از گالری به فضای دوم نرم افزار ماشین حساب متقل کنید و بعد دیگر در گالری نمایش داده نخواهد شد و حتی امکان قفل نرم افزار‌ها را هم خواهید داشت.

نسخه اندروید این نرم افزار با بیش از ۵۰ میلیون دانلود از گوگل پلی استور امتیازی در حدود ۴.۶ از ۵ کسب کرده که نشان دهنده‌ی کاربرد این نرم افزار جذاب است.


(iPhone) Calculator X - https://apps.apple.com/us/app/calcula

(Android) Calculator Lock - https://play.google.com/store/apps/de


عکس

۳- واکی تاکی (Walkie Talkie برای آیفون / Walkie Talkie برای اندروید)

با این برنامه میتوانید مانند بیسیم با دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کنید. کافیه بعد از نصب نرم افزار فرکانسی را انتخاب کنید و از دوستان خود بخواهید آن ها هم وارد واکی تاکی شوند. این نرم افزار قابلیت‌های جالبی دارد مثل Push to Talk که تنها بعد از فشردن دکمه میکروفون را فعال کنید. این نرم افزار کاربرد‌های بسیاری دارد از جمله هماهنگی در امور مراسمات یا آشپزخانه‌های بزرگ و محل کار است و حتی میتونه برای کاربرد‌های خانگی هم گزینه‌ای مناسب باشه.


(iPhone) - Walkie Talkie - https://apps.apple.com/za/app/walkie

(Android) - Walkie Talkie - https://play.google.com/store/apps/de


عکس محصول

۴- میکروفون زنده (Microphone live برای آیفون / Megaphone برای اندروید)

این برنامه فوق العاده کاربردیست. با استفاده از این برنامه و یک بلندگوی بلوتوث یا کابل AUX میتوانید به طور زنده صدای میکروفون گوشی رو از بلوتوث پخش کنید. این نرم افزار فوق العاده برای جلسات و سخنرانی ابزاری به درد بخوره که استفاده از اون هم خیلی راحته. این نرم افزار‌ها از استریم بلوتوث و Cast و AirPlay پشتیبانی میکند. شما میتوانید الگو‌های مختلفی را برای میکروفون انتخاب کنید و حتی با قفل نمایشگر به ادامه سخنرانی برسید.


(iPhone) - Microphone live - https://apps.apple.com/za/app/microph

(Android) - Megaphone - https://play.google.com/store/apps/de


مهام دیجی

۵- رقص نور فلش (LED flashlight & strobe برای آیفون / MP۳ Strobe Light برای اندروید)

این نرم افزار مخصوص مهمانی‌های شما خواهد بود. با استفاده از این نرم افزار میتوانید صدا محیط رو به رقص نور فلش گوشی تبدیل کنید. بعد از اجرای برنامه به تب دارای علامت موزیک بروید و دسترسی‌های لازم میکروفون رو به نرم افزار بدید. می بینید که چراغ فلاش گوشیتون با ریتم موزیک خاموش روشن میشه.

این نرم افزار ویژگی‌های دیگه هم داره. برای مثال میتونید هر متن دلخواه رو به کد مورس تبدیل کنید و با چراغ قوه گوشیتون اون کد رو اعلام کنید. استفاده معمولی از چراغ قوه هم ویژگی دیگه‌ی این نرم افزاره که قطعا خود گوشیتون بدون هیچ نرم افزاری این قابلیت رو داره.


(iPhone) - LED flashlight & strobe - https://apps.apple.com/za/app/light-l

(Android) - MP۳ Strobe Light - https://play.google.com/store/apps/de


مهام دیجی

۶- هشدار چالشی! (Alarmy برای آیفون / Alarmy برای اندروید)

خود من (کارمند مهام دیجی) برام گاهی پیش میاد که دیر میرسم سر کار! و مهمترین دلیلش هم دیر بیدار شدنه! که مهمترینش هم دیر خوابیدنه که دیگه وارد جزئیات بیشتر نمیشم. با استفاده از این نرم افزار میتوانید مطمئن باشید اگر ساعتی را برای بیدار شدن انتخاب می کنید حتما راس اون ساعت بیدار خواهید شد.

چون آلارم ول کن نمیشه تا یه بازی یا پازل ساده رو حل نکنید. نرم افزار Alarmy برای آیفون و اندروید تقریبا یکسانه، شما ساعت بیدار شدن رو انتخاب میکنید، نوع بازی رو انتخاب میکنید و حتی میزان سختی بازی هم قابل انتخابه. ماموریت‌هایی که برای قطع آلارم میتونید در نظر بگیرید شامل حافظه، تایپ، ریاضی، قدم زدن و حتی اسکن یک بارکد میتونه باشه.

نرم افزار Alarmy میتونه یه اپ خیلی کاربردی برای دانش‌آموزها و کارمندان تنبل (مثل نویسنده مقاله) باشه.



مهام دیجی

۷- نقاشی نئون (Forge Of Neon برای آیفون / Forge Of Neon برای اندروید)

با این نرم افزار میتونید نقاشی‌های سه بعدی نئونی بکشید! امکان انتخاب رنگ‌ها و طرح‌ها مختلف وجود داره و شما میتونید به طرحی که کشیدید حرکت بدید و اون رو از زوایای دیگر مشاهده کنید یا از طرح خودتون خروجی با کیفیت ویدیویی بگیرید. این که این برنامه از تقارن استفاده میکنه و رنگ‌ها و افکت‌های جذابی داره باعث میشه بتونید خلاقیت زیادی برای طراحی باهاش به خرج بدید و حتی میتونید خروجی‌های گرفته شده با این برنامه رو در هر جایی استفاده کنید، برای مثال میتونید اون‌هارو توی تلویزیون یا دیتا پروژکتور در مهمانی‌ها به نمایش بگذارید.


(iPhone) - Forge Of Neon - https://apps.apple.com/za/app/forge-o

(Android) - Forge Of Neon - https://play.google.com/store/apps/de


مهام دیجی

۸- واقعیت افزوده (AR Loopa برای آیفون / AR Loopa برای اندروید)

AR LOOPA یک برنامه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است که خدمات AR پیشرفته را ارائه می دهد که به افراد امکان می دهد تا محتوای دیجیتال (تصاویر، صداها، متن) را روی یک محیط واقعی اضافه کنند. با دوربین گوشی خود به راحتی گیف‌ها و شکلک‌های شگفت‌انگیز جادوی واقعیت افزوده بسازید.

لوازم خانه، هنر یا حتی مدل‌های روبات‌ها و ماشین‌ها را با جلوه‌های سه بعدی در خانه خود سه بعدی ببینید. فیلم ها، عکس های سه بعدی بگیرید، با حیوانات سه بعدی مانند دایناسورها، کوسه ها و اژدها بازی کنید. همینطور میتونید از دوربین واقعیت افزوده خود برای ایجاد واقعیت مجازی خود با انیمیشن های سه بعدی استفاده کنید. AR در حال تبدیل شدن به بخشی از زندگی روزمره است. با Arloopa در دنیایی رنگارنگ و تخیلی به اکتشاف بپردازید.



عکس محصول

۹- کنترل کامپیوتر (Chrome Remote Desktop برای آیفون / Chrome Remote Desktop برای اندروید)

با نصب این نرم افزار که توسط گوگل تولید شده روی کامپیوتر و گوشی خود (اندروید یا iOS) میتونید از راه دور به کامپیوتر شرکت یا خانه خود دسترسی داشته باشید یا صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید. استفاده از این نرم افزار سریع و ساده است و مراحل کانفیگ آن هم به سرعت و آسان انجام میشود. این برنامه رایگان است و امنیت خیلی بالایی دارد. این برنامه هیچ محدودیتی ندارد و میتوانید از سراسر دنیا به کامپیوتر خود وصل بشید.



مهام دیجی

۱۰- افزایش کیفیت عکس (Remini برای آیفون / Remini برای اندروید)

این روزها گوشی های هوشمند دارای دوربین های خوبی هستند. عکس هایی که با گوشی‌ های امروزی گرفته میشود براحتی قابل مقایسه با عکس های دوربین های حرفه ای هستند. این دوربین ها چند سال است که در دسترس ما قرار گرفته اند اما تاریخ عکاسی بسیار طولانی تر است. به همین خاطر تعداد زیادی عکس وجود دارد که با دوربین های قدیمی به صورت رنگی یا سیاه و سفید گرفته شده اند.

به دلیل پایین بودن تکنولوژی در گذشته، دوربین ها توانایی ثبت جزئیات بالا را نداشتند و همین باعث می شد که عکس ها همگی با تاری و نویز همراه باشند. با برنامه ای که به شما معرفی کردیم آرزوی شما محقق شده و کیفیت فایل های تصویری شما به مراتب بهتر خواهد شد. Remini – Photo Enhancer عنوان یک اپلیکیشن برای افزایش کیفیت عکس ها و فیلم ها، مخصوص سیستم عامل اندروید و iOS است که توسط Remini توسعه و به صورت رایگان منتشر شده است.



مهام دیجی

در مقاله ۱۰ نرم افزار کاربردی اعجاب انگیز را به شما معرفی کردیم که امیدوارم به دردتون بخوره. نظر شما چیه؟ به نظرتون چه نرم افزار جدیدی میتونه زندگی رو برای ما آسون تر کنه؟ ممنون که با ما همراه بودید. تا درودی دیگر بدرود.

بهترین گوشی های اندروید با کمترین قیمت بازار

سوالات متداول

برای داشتن فضای پنهان از اپلیکیشن  Calculator Lock و Calculator X می توان به سادگی استفاده کرد
واکی تاکی  Walkie Talkie 
با استفاده از اپلیکیشن های Microphone live و Megaphone می توانید گوشی خود را به جای میکروفن استفاده کنید

*ممکن است بخشی از اطلاعات این صفحه درست نباشد در صورت مشاهده لطفا به ما گزارش دهید*

اگر سوال یا نظری هست بفرمائید