advertise
تجربه‌ یک ماهه استفاده از آیفون 14 پرومکس
وبلاگ / تجربه‌ یک ماهه استفاده از آیفون ۱۴ پرومکس

تجربه‌ یک ماهه استفاده از آیفون ۱۴ پرومکس

وقتی صحبت از سری آیفون ۱۴ پرو میشود، کاربران بیشتر به دنبال پاسخ این سه سوال هستند:
. آیا این آیفون بهتر از آیفون ۱۳ پرو و قبل آن است؟ (ارزش آپگرید دارد؟)
. سیستم جدید دوربین این گوشی چگونه است؟
. چه چیزی باعث می شود آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس با گوشی‌های قدیمی تفاوت داشته باشند؟

فقدان پاسخ این سوال‌ها به طور رسمی و حتی نظرات عمومی در این خصوص باعث شده خیلی از کاربران برای ارتقای گوشی آیفون قدیمی خود یا حتی مهاجرت از اندروید به این گوشی دو دل باشند. بعد از یکماه استفاده از آیفون ۱۴ پرو‌مکس به عنوان گوشی اصلی تصمیم گرفتم تجربه‌ی خود را با شما به اشتراک بگذارم.


مهام دیجی

مقایسه‌ی آیفون ۱۴پرومکس با سری آیفون ۱۳ پرومکس و قدیمی تر

من آیفون ۱۱ پرو برای آزمایش ندارم، اما به آیفون ۱۲ پرو و ۱۳ پرومکس دسترسی دارم که مبنای این مقایسه خاص خواهد بود.

پاسخ به این سوال ساده است. اگر آیفون ۱۱ پرو یا ۱۲ پرو و قدیمی تر دارید آپگرید به آیفون ۱۴ پرو یک ارتقاء عظیم خواهد بود. وقتی آیفون جدید خود را از بسته بندی در می آوردید این ارتقاء و پولی که خرج کردید را به خوبی حس خواهید کرد. به طور کلی اگر از یک آیفون قدیمی تر به این دستگاه آپدیت شوید موارد زیر را دریافت خواهید کرد: دوربین بهتر، عمر باتری بهتر، نمایشگر Promotion که در زیر نور مستقیم خورشید بسیار روشن‌تر است.

سیستم جدید دوربین این گوشی بدون توجه به موقعیت و به خصوص در شرایط کم نور تصاویر فوق العاده‌ای را ثبت میکنند. عمر باتری به بهترین شکل شما را شگفت زده خواهد کرد. نمایشگر آیفون ۱۴ پرومکس هم به طور قابل توجهی شگفت آور است. این نمایشگر اکنون میتواند تا ۲۰۰۰ نیت روشنایی تولید کند که آن را به بهترین نمایشگر دنیای موبایل بدل کرده است.

اگر آیفون ۱۲ پرو یا قدیمی تر داشته باشید این آپگرید فوق العاده خواهد بود و به خوبی تفاوت را احساس خواهید کرد. اگر از آیفون ۱۳ پرو یا پرومکس قصد آپگرید به این گوشی را داشته باشید ممکن است تفاوت‌ها آنقدر به چشم نخورند البته قابلیت‌های جدید به هیچ وجه باعث نمیشود شما احساس کمبود کنید.


عکس

آیفون ۱۴ پرومکس چه حس جدیدی به همراه دارد؟

پیش از هر چیزی به لطف نصب iOS ۱۶ و صفحه‌های قفل جدید این آیفون جدید حس جدید و جالبی ایجاد میکند. در نگاه اول حس نمیکنید گوشی قبلی آیفون شما حتی آیفون X از این گوشی کندتر باشد چرا که پردازنده‌های اپل فوق العاده هستند.

نمایشگر Promotion و عمر بهتر باتری مواردی هستند که شایسته توجه ویژه هستند. این دو ویژگی به طور عینی حس خواهد شد و تجربه شما را از استفاده از این گوشی تا حد زیادی بهبود خواهند بخشید.

و اما Dynamic Island معروف که شاید مهم ترین تغییر بصری در آیفون‌های پرو جدید بود. این جزیره‌ی پویا به سختی در استفاده‌ی روزمره به چشم میخورد. وقتی در حال مشاهده ویدیو هستید این شکاف به ویدیوی شما نفوذ نخواهد کرد و به سختی متوجه حضور خواهید شد. این جزیره‌ی پویا هنگام استفاده از فیس آیدی، شارژ کردن، انتقال فایل و بسیاری از موارد دیگر توجه شما را جلب خواهد کرد.

Dynamic Island عملکرد خود را به خوبی انجام میدهد، در فعالیت‌های مختلف حس پویایی و زنده بودن دارد و باید ببینیم توسعه‌دهندگان شخص ثالث چه چیز جدیدی به این اکوسیستم خواهند آورد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید و جذاب این نمایشگر، صفحه نمایش همیشه روشن است. این ویژگی بحث‌های زیادی را در جوامع مختلف به خود اختصاص داده. شما میتوانید بنابر انتخاب خودتان این ویژگی را خاموش یا روشن کنید. من شخصا از این ویژگی خوشم آمد چرا که به راحتی امکان اطلاع از زمان، کنترل موسیقی و اعلان‌ها را بدون باز کردن قفل دستگاه یا حتی فشردن دکمه‌ای به من ارائه میکرد. این ویژگی در سری آیفون ۱۴ پرو عملکرد فوق العاده‌ای دارد چرا که به طور مثال اگر اتاق را ترک کنید نمایشگر کاملا خاموش میشود و با ورود مجدد شما به اتاق دوباره روشن میشود.

نمایشگر همیشه روشن روی مصرف باتری گوشی تاثیر خواهد گذاشت (حدود ۱ درصد در هر ساعت). این مقدار آنقدر زیاد نیست که شما را عصبی کند ولی برای مدیریت بهتر مصرف باتری روی گوشی خود لازم است تا از این اطلاع داشته باشید. اگر از آیفون ۱۳ پرو قصد آپدیت به این گوشی را داشته باشید به اندازه‌ی آیفون‌های قدیمی تر، آیفون ۱۴ پرو وسوسه برانگیز نیست اما همچنان Dynamic Island و صفحه نمایش همیشه روشن، جدید و جالب خواهند بود.


عکس محصول

سیستم دوربین جدید

دوربین آیفون ۱۳ پرو خوب بود و هنوز هم یکی از بهترین دوربین‌های روی تلفن‌های همراه است. باید واقع بین باشیم، اپل در آیفون ۱۴ پرو به سقف پیشرفت کنونی تلفن هوشمند برای مصرف کنندگان رسیده است. شاید تغییرات این گوشی نسبت به نسل قبل آنقدر چشمگیر نباشد ولی این تقصیر اپل نیست. در واقع در پاسخ باید بگویم: دیگه از یه گوشی چی میخواهی؟

دوربین اصلی آیفون ۱۴ پرو نسبت به ۱۳ پرو ارتقا‌های قابل توجهی کرده، عملکرد این دوربین در نور کم فوق العاده بهتر شده. سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی تغییر کرده.

حالت فیلمبرداری سینمایی هم اکنون از رزولوشن ۴K با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه پشتیبانی میکند که جلوه‌ی سینمایی بی نظیری را ایجاد میکند. دوربین سلفی در آیفون ۱۴ پرو به لرزشگیر اپتیکال تصویر (به طور رسمی تایید نشده) و فوکوس خودکار مجهز شده و اینبار دوربین سلفی هم دارای قابلیت فیلمبرداری سینمایی خواهد بود.

با مهام دیجی همراه باشید چرا که بزودی مقاله‌ای تخصصی در مورد دوربین آیفون ۱۴ پرومکس برای شما عزیزان آماده خواهیم کرد.



پیام اضطراری با ماهواره

یکی دیگر از ویژگی‌های شگفت انگیز سری آیفون ۱۴ که برای اولین بار در تلفن‌های هوشمند شاهد آن هستیم قابلیت ارسال درخواست کمک و موقعیت مکانی شما برای کمک به وسیله‌ی ارتباط ماهواره ای است. این قابلیت برای اولین بار در این سری از گوشی‌های آیفون به چشم میخورد.

این ویژگی ما را امیدوار کرده تا بزودی ارتباط شبکه‌ی ماهواره‌ای برای گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار بگیرد.

تشخیص تصادف هم یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این سری از گوشی‌های اپل است. من شخصا این دو قابلیت را تست نکرد ولی شاید موقع خرید برای شما مهم باشد.

مهام دیجی

مهام دیجی

مهام دیجی
سپاس از همراهی شما با مهام دیجی.
برای خرید موبایل اپل مدل iPhone ۱۴ Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت (ZAA) پک اورجینال می توانید روی این لینک کلیک کنید
بزودی با بررسی تخصصی دوربین آیفون ۱۴ پرو در خدمت شما خواهیم بود.

آیا کالای مورد نظرت رو پیدا کردی؟! ما اینجا چنتا مقاله خوب براتون آماده کردیم و هر روز در حال تکمیل شدن هست. چند راهنمای خرید کالای دیجیتال درباره خرید گوشی موبایل سامسونگ و شیائومی یا سایر برند های معتبر ، تبلت های جدید و با کیفیت اپل و تبلت های گلکسی تب سامسونگ و غیره را برای شما آماده کردیم. این پائین هم پر طرفدار ترین کالاهای دیجیتالی برای شما دسته بندی و آماده هست

اسپیکر و پخش کننده ها

اسپیکر و پخش کننده ها

لوازم جانبی

لوازم جانبی

پاوربانک

پاوربانک

زندگی هوشمند

زندگی هوشمند

تلویزیون و مانیتور

تلویزیون و مانیتور

محبوب ترین های اپل

سوالات متداول

شما می تونید این گوشی رو از فروشگاه آنلاین مهام دیجی با پایین ترین قیمت خریداری کنید
سیستم جدید دوربین این گوشی بدون توجه به موقعیت و به خصوص در شرایط کم نور تصاویر فوق العاده‌ای را ثبت میکنند. عمر باتری به بهترین شکل شما را شگفت زده خواهد کرد. نمایشگر آیفون ۱۴ پرومکس هم به طور قابل توجهی شگفت آور است. این نمایشگر اکنون میتواند تا ۲۰۰۰ نیت روشنایی تولید کند که آن را به بهترین نمایشگر دنیای موبایل بدل کرده است.
دوربین اصلی آیفون ۱۴ پرو نسبت به ۱۳ پرو ارتقا‌های قابل توجهی کرده، عملکرد این دوربین در نور کم فوق العاده بهتر شده. سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی تغییر کرده.
اگر سوال یا نظری هست بفرمائید