advertise
درباره ناتینگ
وبلاگ / هر آنچه که باید درباره ناتینگ فون و محصولات آن بدانید

آنچه باید درباره ناتینگ و گوشی های هوشمند آن بدانید | Nothing

آیا تا به حال درباره کمپانی Nothing و محصولات برجسته آن یعنی گوشی های ناتینگ فون شنیده اید ؟! به تازگی گوشی های جدیدی با عنوان ناتینگ فون روانه بازار شده که توانسته فقط با دو مدل با نام های ناتینگ فون یک و ناتینگ فون ۲ بازار جهانی گوشی های هوشمند را تحت تاثیر قرار دهد. خود کلمه ناتینگ یعنی " هیچ " ولی اکنون برای این سازنده گوشی ها Nothing یعنی همه چیز ! ما اینجا یک مقاله بی نظیر برای شما آماده کرده ایم؛ اما محتوای این مقاله به چه موضوعی اختصاص داده شده ؟! با ما همراه باش

مهام دیجی

چرا خواندن این مقاله ارزش دارد ؟!


ابتدا می‌خواهیم کارخانه سازنده گوشی های ناتینگ فون را بررسی کنیم تا اطلاعاتی درباره سازنده این اسمارت فون جدید به دست آورده و بدانید گوشی ناتینگ فون ساخت کجا و کدام کشور است. در ادامه به بررسی گوشی های ناتینگ فون می پردازم تا بدانیم با توجه به مشخصات فنی و قیمت آن آیا ارزش خرید دارد یا خیر ؟! من محمد کدخدائی هستم و اینجام تا بهترین مقاله ای که میتونه برای گوشی های Nothing Phone وجود داشته باشه را برای شما آماده کنم. پس با من در مهام دیجی همراه باش دوست عزیز


درباره کارخانه سازنده ناتینگ فون


در حالی که شرکت های بزرگ و با سابقه در حال طراحی و تولید گوشی های هوشمند با ظاهر و استانداردهای ثابت شده هستد؛ اکنون یک برند خلاق و البته پیشگام ظاهر شده است که مرزهای نوآوری و طراحی را به چالش می‌کشد. شرکت تکنولوژی Nothing Limited، که به طور معمول به صورت "NOTHING" نوشته می‌شود، به سرعت خود را به عنوان یک بازیکن مهم در این صنعت قدرقدرت نشان داده است و علاقه‌مندان به تکنولوژی را با محصولات پیشرو و فلسفه‌ی منحصربه‌فرد به سوی خود جلب کرده. این کمپانی با مرکزیت فعال در متروپل لندن انگلستان فعال است.






هر آنچه که NOTHING را به وجود آورد نتایج ذهنیت کارل پی، هم‌بنیان‌گذار شرکت سازنده‌ی تلفن همراه چینی OnePlus، است. او همچنین یکی از بنیانگذاران سابق One Plus بوده. این فرد موفق با سابقه درخشان خود اکنون با تاسیس ناتینگ برای شروع یک سفر جدید به تغییر تجربه‌ی ما از تکنولوژی پرداخته و توجه میلیون ها نفر در سراسر جهان را به خود جلب نموده است.


مهام دیجی

چرا Carl Pei Left One plus را ترک کرد؟


صنعت تکنولوژی تحت تاثیر سلطنت و یکه تازی آیفون قرار داشت و رقابت با آن واقعا دشوار بود. در زمانی که آیفون جهان را در هیاهو و هیجان فرو برد، شرکتی که در سال ۲۰۱۳ تحت نام "وان‌پلاس" شروع به کار کرده بود، جایگزین آیفون شد. حتی پیش‌بینی می‌شد که وان‌پلاس می‌تواند جانشین آیفون باشد.

کارل پی و پیت لائو بنیان‌گذاران شرکت وان‌پلاس بودند و تلفن‌های همراه وان‌پلاس تقاضای زیادی در بازار داشتند. تمام استراتژی‌ها توسط کارل پی تنظیم می‌شد و او سابقه‌ی کارمندی در شرکت اپو داشت. "کارل پی" دلیل اصلی موفقیت وان‌پلاس بود اما حرکات نوآورانه وی تحت کنترل قرار گرفته بود.

در هنگام کار در وان پلاس، شرایط و محدودیت‌های زیادی روی " کارل پی " تحمیل شد که او را از شرکت دور کرد. او یک علاقه‌مند واقعی به تکنولوژی بود و اهمیت زیادی به نوآوری میداد؛ اما شرکت وان‌پلاس به او اجازه نداد تا در حد و اندازه ای که میخواهد به نوآوری اقدام کند. این امر باعث شد که او در سال ۲۰۲۰ از وان‌پلاس جدا شود. این جدایی در نهایت منجر به تاسیس شرکت جدیدی به نام "ناتینگ" شد.




شروع به کار ناتینگ فون


این شرکت در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۲۰ توسط کارل پی به عنوان یک کارآفرین پرانرژی تأسیس شد. هدف NOTHING تعریف مجدد بخش الکترونیک ( به عنوان کالای مصرفی ) از طریق دیدگاه منحصربه‌فرد برای طراحی محصولات جدید به منظور افزایش بهره وری و بهبود عملکرد است. پر طرفدار ترین یا به قولی؛ محصولات اصلی این شرکت شامل تلفن‌های همراه و هدفون‌ها می‌باشد. طراحی جذاب و کیفیت جالب این محصولات نشان از تعهد NOTHING به بهبود تجربه‌ی ارتباطی و سرگرمی کاربران در سراسر جهان دارد. مسیر NOTHING شاهکاری از نوآوری است که توسط تیمی از متخصصان متعهد و لیستی از سرمایه‌گذاران تأثیرگذار تشکیل شده است.

مهام دیجی

سرمایه گذاران و شرکای تجاری


از جمله سرمایه‌گذاران قابل ذکری که NOTHING را حمایت کرده‌اند میتوان به افراد قدرتمندی اشاره کرد، اینها مجموعه‌ای از مقامات تکنولوژی و پیشگامان صنعتی می‌باشند. تونی فادل، هم‌بنیان‌گذار توییچ، کوین لین، مدیرعامل ردیت، استیو هافمن، و یوتیوبر معروف، کیسی نایستات، همگی اعتقاد خود به دیدگاه شرکت ناتینگ و قدرت نوآوری آن را نشان می‌دهند. حمایت قوی آنها نه تنها چشم‌انداز NOTHING را به خوبی تأیید می‌کند، بلکه به عنوان شاهدی بر کیفیت بالا و نوآوری‌ای موثری است که ناتینگ به بازار ارائه می کند.


رویکرد استراتژیک


موفقیت NOTHING در همکاری‌های استراتژیک آن است. در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۱، این کمپانی اولین و برجسته ترین شریک خود را با نام Teenage Engineering معرفی کرد. همکاری آنها باعث شد تا توانایی‌های تخصصی Teenage Engineering در ایجاد طراحی منحصربه‌فرد برند و شکل‌دهی به محصولاتی که به زودی توجه دنیا را به خود جلب خواهند کرد، به نمایش گذاشته شود. این همکاری نشان از تعهد NOTHING به توسعه محصولات جدیدی است، که به طور سازگار با محصولات سایر برندهای مطرح ارائه شده است. البته با طراحی جدید و عملکرد بهینه شده چشم مصرف کننده گان را ( که نشان از شوق و هیجان مضاعف دارد ) به هر کدام از محصولات جدید خیره می کند!



این شرکت با کدام محصولات شروع کرد ؟


محصول نخستین NOTHING یک کالای تجاری کاملا موفق بود. هدفون بی‌سیم "EAR (۱)"، در تاریخ ۲۷ ژوئیه ۲۰۲۱ روانه بازار شد. با تکنولوژی برشی و طراحی شیک توانست یک سهم بازار قابل توجه را در دنیای ایرپادها تصاحب کند. این هدفون‌های گوش به سرعت مورد توجه گرفت و پس از استفاده؛ تحسین کاربران را به دنبال داشتند و به دلیل کیفیت صدا، راحتی و ویژگی‌های ساده‌ی کاربری‌اش، به موفقیت‌های اولیه NOTHING افزودند. این محصول به حدی موفق بود که مسیر جدیدی را برای بازطراحی هدفون های بی سیم باز کرده است.



مسیر NOTHING تمام نشده است زیرا در ۲۲ مارس ۲۰۲۳، این شرکت نسل دوم هدفون‌های بی‌سیم "ear (۲)" خود را در کنگره جهانی تلفن‌های همراه در بارسلونا معرفی کرد. این هدفون‌ها بهبود‌هایی از جمله پشتیبانی از صدای بی‌سیم با کیفیت بالا، عمر باتری بیشتر و کنترل صدای فعال ( تطبیقی ) را در پی داشتند. معرفی هدفون‌های "ear (۲)" با استقبال بالا و بازخورد مثبت مواجه شد و منتقدان آن، طراحی هم‌خوان و یکپارچگی با دستیار صوتی را ستودند.

مهام دیجی

موفقیت و نوآوری همچنان ادامه دارد


در مسیر تکنولوژی که همیشه در حال تغییره ؛ شرکت تکنولوژی Nothing Limited همچنان در ابتدای خط ارائه نوآوری‌ها ایستاده است. گروه ناتینگ با هدایت یک رهبر موفق که دارای دیدگاه پیشرو است، به همراه همکاری‌های استراتژیک با سایر غول های فناوری ادامه می دهد. این مجموعه فعالیت بی‌وقفه برای گسترش فناوری‌های الکترونیک مصرفی را به عنوان هدف برجسته خود دنبال می کند. این شرکت قصد دارد تجربه‌های منحصربه‌فردی از طراحی، کارایی و تجربه کاربری ناب را به دنیای دیجیتال ارائه دهد. هرچه که تیم موفق و همکاران این کمپانی در راستای تولید محصولات جدید پیش می‌روند، جهان با هیجان بیشتری منتظر طراحی‌های ابتکاری‌تر از Nothing خواهد بود و کاربران با اشتیاق بیشتری از دستاوردهای این شرکت بهره‌برداری می‌کنند.


آیا محصولات این شرکت امکان خرید حضوری دارد ؟!


کارخانه ناتینگ با افتتاح فروشگاه فیزیکی بر روند تجارت نیز تأثیر گذاشته است. در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۲، این شرکت اولین فروشگاه فیزیکی خود را در منطقه‌ی پرجنب و جوش سوهوی لندن افتتاح کرد، این مرکز خرید، فضایی منحصربه‌فرد برای علاقه‌مندان به تکنولوژی های جدید بوده که به منظور کاوش و تجربه‌ی محصولات نوآورانه‌ی ناتینگ فون افتتاح شده است.


داستان گوشی های هوشمند ناتینگ فون


ناتینگ فون تا این لحظه دو مدل از گوشی های هوشمند را روانه بازار کرده است. خلاقیت در طراحی ظاهری برای گوشی های ناتینگ فون، قبل از هرچیز باعث جلب توجه علاقه مندان به گوشی های هوشمند جدید خواهد شد. ما در ادامه یک معرفی و بررسی مختصر برای ناتینگ فون ( یک ) و ناتینگ فون ( دو ) برای شما آماده نموده ایم. در ادامه با من همراه باشید.

گوشی Nothing (۱) بدون شک، به عنوان جذاب‌ترین تلفن همراه سال ۲۰۲۲ شناخته می‌شد. این دستگاه به عنوان یک بازیکن مدرن وارد زمین بازی اندروید شده بود و با طراحی نوآورانه و قیمت مناسبی که داشت، توجه همگان را جلب کرد. اکنون نیز گوشی جدید تر Nothing (۲) به دست علاقه مندان رسیده است، که زبان طراحی نسخه قبلی را حفظ کرده و در عین حال با ارتقاهای کلیدی، تجربه‌ای بهبود یافته از کار کردن با گوشی های ناتینگ فون را ارائه می‌دهد.

ناتینگ فون با این بروز رسانی یک سوال مهم را برای خریداران ایجاد کرده است: آیا ناتینگ فون یک را بخرند که هنوز هم به اندازه کافی منحصر به فرد است یا برای خرید ناتینگ فون ( دو ) باید یک تصمیم جدیدتر داشته باشند ؟! بنابراین، با در نظر گرفتن این سوال اساسی ، ما تلفن Nothing (۲) را در برابر نسل قبلی خود قرار داده ایم تا به همه کمک کنیم بتوانند بهترین گوشی ناتینگ فون را انتخاب کنند.




مهام دیجی

اولین گوشی ناتینگ فون چه بود ؟!


تلفن Nothing (۱) در جولای ۲۰۲۲ عرضه شد و از آن زمان تاکنون با قیمتی در حدود ۳۹۹ پوند برای خرید در دسترس بوده است . گوشی Nothing (۲) نیز به طور رسمی در رویداد ویژه Nothing در ۱۱ جولای ۲۰۲۳ معرفی شد. قیمت دستگاه جدید افزایش یافته و حدود ۵۹۹ دلار در ایالات متحده، ۹۲۹ دلار در کانادا، ۵۷۹ پوند در بریتانیا و ۷۶۹ یورو در اروپا قیمت خورده است.


ناتینگ فون با برند های مطرح در حال رقابت کردن است

من همیشه رویای گوشی های هوشمندی را داشتم که با عرضه جدید از همه نظر پیشرفت کنند و مجبور نباشیم که یک چیز را فدای چیز دیگری کنیم. به طور مثال ما برای در دست داشتن یک گوشی فایوجی خوش قیمت از شیائومی باید قید نمایشگر بهتر که در نمونه قیمتی مشابه وجود داشت را بزنیم! البته اپل از این نظر همیشه موفق تر بود اما خب قیمت بالا برای خرید گوشی های آیفون واقعا قابل توجه است. حالا اینجا با محصولات ناتینگ فون با مشخصات فنی قابل توجه روبرو هستم . وقتی جدول مشخصات و ویژگی های ناتینگ فون را بررسی کردم متوجه شدم که مقایسه ناتینگ فون یک با ناتینگ فون دو یک نتیجه رضایت بخش دارد. تقریبا همه چیز به خوبی بهبود یافته است.

در مقایسه ناتینگ فون یک با ناتینگ فون دو متوجه شدم که نسخه جدید Nothing Phone ۲ در تمام مشخصات سخت افزار ، یک ارتقای خوب را ارائه داده است. جدول مشخصات و ویژگیهای زیر را ببینید تا به حرفم پی ببرید:

رقبای جدی ناتینگ فون در سایر برندها

سوالات متداول

در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
اگر سوال یا نظری هست بفرمائید