advertise
https://mahamdg.com/blog/android-14-beta-for-google-phones
وبلاگ / آپدیت نسخه بتا اندروید بالاخره به گوشی های این شرکت رسید

آپدیت نسخه بتا اندروید بالاخره به گوشی های این شرکت رسید

همین دیروز با خبر شدیم که گوشی های پیکسل شرکت گوگل که به عنوان مولد اندروید نیز شناخته میشود؛ آخرین نسخه حال حاضر یعنی اندروید ۱۴ را در حالت نمونه آزمایشی دریافت کرده است. این نسخه به عنوان بتای ۴.۱ عرضه شده و ظاهرا بسیاری از باگ های قبل برطرف شده است.

مهام دیجی

سامسونگ نیز ظاهرا اعلام کرده که نسخه بتای رابط کاربری این شرکت با عنوان One Ui ۶ در دوم آگوست برای گوشی سامسونگ گلکسی S۲۳ Ultra ارائه می شود. خب این کاملا طبیعی است زیرا گوشی های جدید پرچمدار معمولا آخرین پاپدیت ها و امکانات جدید را دریافت می کنند.

همیشه قبل از هر نسخه یا هر ورژن جدید خبرها یا شایعاتی درباره سیستم عامل جهانی گوگل به بیرون درز می کند اما حالا بسیاری از کاربران می توانند چیزهایی که فقط در مورد آن شنیده بودند را اکنون آزمایش کنند. طبق گزارشهای قبلی که از این نسخه داشتیم مشخص بود که ویژگی های بسیاری به نسخه جدید اضافه شده است. به طور مثال امکانات جدیدی برای کار کردن با قلم برای گوشی های دارای Pen اضافه شده و در دسرس خواهد بود.




همچنین یک API جدید برای مدیریت و نمایش اطلاعات سلامت باتری ارائه شده است. بنابر گزارش ها رابط کاربری جدیدی که برای مدیریت باتری در اندروید ۱۴ در نظر گرفته شده اطلاعات کامل تری درباره وضعیت باتری مانند: اطلاعات چرخه شارژ ، تاریخ ساخت ، یا نکته جالبی مانند تاریخ اولین استفاده از باتری گوشی و از همه مهمتر اطلاعات دقیقی از وضعیت سلامت باتری را ارائه می دهد!

مهام دیجی

ظاهرا برای علاقه مندان اتصال گوشی به تلویزیون نیز خبرهای خوبی وجود دارد. شواهد نشان می دهد هنگامی که گوشی دارای اندروید ۱۴ را به تلویزیون متصل می کنید طیف وسیعی از میانبرها در دسترس خواهد بود. البته امکانات اندروید جدید به همینجا منتهی نشده و چیزهای شگفت انگیز بیشتری نیز وجود خواهد داشت.

گوشی های اندرویدی که در بازار موجود است

سوالات متداول

در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
اگر سوال یا نظری هست بفرمائید