advertise
بهترین گوشی زیر بیست میلیون
وبلاگ / بهترین گوشی زیر بیست میلیون تومان تا بهار ۱۴۰۲ کدام است

بهترین گوشی زیر بیست میلیون تومان ۱۴۰۲ کدام است ؟! شامل شیائومی و سامسونگ

سلام و درود ! گوشی های هوشمند زیر بیست میلیون تومان ( mid-range ) یا به عبارتی گوشی هایی که از حدود ۸ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان قیمت دارند شامل مشخصات سخت افزاری و نرم افزار قابل قبولی هستند. اینجا در این صفحه لیست مدل و قیمت چند مدل گوشی زیر بیست میلیون تومان را برای شما آماده کرده ام که برای خرید یک گوشی جدید و مقرون به صرفه در سال ۱۴۰۲ با قیمت مناسب واقعا عالی به نظر می رسد. اینها شامل چند مدل شیائومی ، پوکو و چند مدل سامسونگ است. لیست زیر را که شامل بهترین مدل های موجود در مهام دجی است مشاهده کنید:

مهام دیجی

گوشی های زیر بیست میلیون تومان - اورجینال با ضمانت اصالت

بهترین گوشی زیر بیست میلیون تومان کدام مدل است ؟!

بهترین گوشی زیر بیست میلیون تومان کدام مدل است ؟!

اگر قیمت خرید ۲۰ میلیون تومان را با نرخ دلار در بهار سال ۱۴۰۲ در نظر بگیرید چند مدل از شیائومی و سامسونگ سری آ را میتوانید در این سبد خرد لحاظ کنید. اینها شامل سخت افزار قابل قبولی هستند. هنگام بررسی مدل های این رنج قیمت؛ هرچه به تارگت حداکثری نزدیک شوید قطعا مشخصات بهتری نیز نصیب شما خواهد شد. به طور مثال ما در حال حاضر و در این رنج قیمت می توانیم گوشی های خانواده آ سامسونگ ، چند مدل ردمی و خانواده ۱۲ شیائومی را به شما معرفی کنیم.

برای زیر بیست میلیون ؛ سامسونگ بخرم یا شیائومی !؟

این سوال بزرگی است ولی اگر از هر فروشنده ای بپرسی جواب خواهد داد: این به ترجیحات شما بستگی دارد ! شما طرفدار کدام برند هستید؟! شیائومی یا سامسونگ ؟! اگر به دنبال گوشی سامسونگ زیر ۲۰ میلیون تومان از خانواده سامسونگ گلکسی فون هستید مدل های ۵۳ و ۷۳ سامسونگ با چند ظرفیت حافظه مختلف برای شما مناسب است. این مدل ها از نوع فایو جی هستند و به عنوان گوشی های زیر ۲۰ میلیون با دوربین خوب نیز شناخته می شوند. این مدل ها به عنوان میانرده های سامسونگ ؛ یک بسته سخت افزاری کامل و قابل اطمینان را به شما ارائه می دهد. مدلهای ذکر شده با پک ویتنام ، اورجینال و پک عرب برای شما موجود است.

مهام دیجی

اگر از طرفداران برند شیائومی هستید و به دنبال گوشی شیائومی زیر بیست میلیون و یا ردمی و پوکو ی هم قیمت هستید در ادامه بامن همراه باشید. من چند مدل را به شما معرفی میکنم که میتوانید با پک گلوبال و بهترین قیمت بازار خرید کنید. یکی از این مدل های که در این رنج قیمت برای شما مناسب است ؛ خانواده ۱۲ شیائومی می‌باشد. خانواده ۱۲ شیائومی در سری ۱۲ تی بهترین گوشی های زیر بیست میلیون تومان مدل ۲۰۲۲ را ارائه می دهد. اگر قصد خرید هر کدام از گوشی های ذکر شده را دارید ؛ همه این مدل ها با گارانتی معتبر همراه سرویس مهام ارائه میشود که در سراسر کشور خدمات دارد.


گوشی های میان رده که به عنوان بهترین مدل های رنج بیست میلیون تومان شناخته می شود به دلیل مشخصات ارزشمندشان به طور فزاینده ای محبوب می شوند. این محبوبیت گوشی های میانرده را به گزینه ای عالی برای مصرف کنندگانی تبدیل می کند که به دنبال تعادل بین قیمت مناسب و ویژگی های کاربردی هستند. این تلفن‌ها معمولاً دارای پردازنده‌های قدرتمند، رم کافی برای انجام چندین کار، دوربین‌های با کیفیت بالا، نمایشگرهایی با بازتولید رنگ خوب، باتری‌های بادوام، فضای ذخیره‌سازی کافی و پشتیبانی از آخرین استانداردهای اتصال هستند. علاوه بر این، بسیاری از گوشی های میان رده دارای طراحی مدرن و شیک با ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر آب و شارژ بی سیم هستند. در حالی که ممکن است تمام آخرین ویژگی‌های گوشی‌های پرچمدار رده بالا را نداشته باشند، تلفن‌های میان رده ارزش زیادی نسبت به قیمت دارند و انتخابی بی نظیر برای مصرف‌کنندگانی هستند که به بودجه‌شان توجه دارند.



تمامی مدل های ذکر شده در لیست بالا به همراه گارانتی رسمی معتبر همراه سرویس مهام عرضه می شود. همچنین ارسال کالا به سراسر کشور با ایمن ترین روش های حمل و نقل انجام خواهد شد. اگر درباره خرید گوشی یا سایر کالاهای دیجیتال سوالی دارید با کارشناسان فروش مهام دیجی در ارتباط باشید.

پر فروش ترین گوشی های بازار

سوالات متداول

در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود. در این قسمت متنی نوشته شود.
اگر سوال یا نظری هست بفرمائید