advertise
گوشی جدید مدل 2023
وبلاگ / گوشی موبایل ۲۰۲۳ معرفی و بررسی بهترین ها

لیست بهترین گوشی های ۲۰۲۳

در حال حاضر این گوشی های ۲۰۲۳ هستند که به عنوان لیست گوشی های جدید بررسی می شوند. آیا شما نیز به دنبال گوشی موبایل ۲۰۲۳ معرفی و بررسی بهترین ها از اپل و سامسونگ هستید ؟! اگر بتوانیم همه شایعات و فاش‌ها را باور کنیم، اپل، سامسونگ، گوگل و وان پلاس امسال دستگاه‌های خوبی را عرضه خواهند کرد. سامسونگ و وان پلاس جزو اولین شرکت‌هایی خواهند بود که گوشی های جدیدی را عرضه می کنند.

چنین عرضه‌هایی پس از برداشتن گام‌های ظریف اما مهم رو به جلو در سال ۲۰۲۲ انجام می‌شود. برای مثال، آیفون ۱۴ برای مواقع اضطراری و تشخیص تصادف خودرو به اتصال ماهواره‌ای دست یافت، در حالی که گوگل راه‌های بیشتری برای استفاده از تراشه Tensor سفارشی خود در پیکسل ۷ پیدا کرد. در همین حال، سامسونگ به پرچمداران گلکسی اس خود ظاهری تازه و دوربین ارتقا یافته داده است. در اینجا گوشی های جدیدی که احتمالاً در سال ۲۰۲۳ خواهیم دید، بر اساس روال عرضه‌های سال پیش، شایعات و گزارش های قبلی ارائه شده است. با مهام دیجی همراه باشید تا اطلاعات مفیدی درباره معرفی و بررسی بهترین گوشی های ۲۰۲۳ به شما ارائه کنیم.


مهام دیجی

انتظار کابران از یک گوشی جدید ۲۰۲۳ چه خواهد بود

امکانات جدید گوشی های هوشمند نسل جدید هر روز بهتر از قبل می شود زیرا این یک بازار پرطرفدار و واقعا رقابتی است. به روز رسانی ها معمولا سخت افزاری و نرم افزاری خواهند بود و این شامل طراحی جدید در ظاهر و بدنه است. همچنین ارتقای سخت افزارهای اصلی مانند تراشه - پردازنده به منظور افزایش سرعت گوشی در نظر گرفته می شود. اینها بخشی از برنامه اجرایی تیم تحقیق و توسعه تولیدکنندگان گوشی های هوشمند است و کاربران نیز برای بررسی و انتخاب بهترین گوشی ۲۰۲۳ انتظار دارند با طراحی زیبا ، کارایی راحت و بدون دردسر و بازدهی بالا روبرو باشند؛ زیرا خرید گوشی های جدیدتر ملزم به پرداخت هزینه بیشتر است.


نقاط قوت و نقاط ضعف یک گوشی مدل جدید چیست ؟!

اغلب مردم به استانداردهای مقاومتی و مواردی همچون ضد آب بودن گوشی های هوشمند جدید علاقه بیشتری نشان داده اند. ارتقای کیفیت صفحه نمایش برای مدل های اقتصادی شیائومی ، افزایش سرعت فست شارژ برای گوشی های سامسونگ ۲۰۲۳ و بهبود وضعیت و افزایش مدت زمان شارژ دهی باتری برای تمام مدل ها خصوصا مدلهای جدید آیفون ۲۰۲۳ بخشی از انتظارات عمومی مردم از سازندگان گوشی های تلفن همراه جدید در سال میلادی جدید است. همچنین کاربران انتظار دارند امکانات نرم افزاری گوشی های هوشمند جدید افزایش یابد و نیاز آنها به نصب نرم افزارهای کاربردی ( جانبی ) را رفع کند. همه مردم از سامسونگ و شیائومی انتظار دارند برنامه های بیشتری را به همراه رابط کاربری جدید معرفی کنند و نیازی به نصب نرم افزار های اضافه مانند : نصب پلیرها وجود نداشته باشد.


خرید گوشی جدید همیشه به معنای به دست آوردن مزیت های بیشتر نخواهد بود و در برخی از موارد ما واقعا چیزهای عجیبی مشاهده می کنیم! به طور مثال در زمان بررسی و معرفی بهترین گوشی های هوشمند مربوط به سال ۲۰۲۲ متوجه شدیم که شیائومی تلاش می کند تجهیزات قدیمی و سخت افزارهای منسوخ شده را در قالب گوشی های اقتصادی ۲۰۲۲ به فروش رساند. ما قضاوت را به شما میسپاریم و اکنون قصد داریم موضوع بررسی گوشی های جدید و قابل عرضه در سال ۲۰۲۳ را با اپل - آیفون شروع کنیم ؛ زیرا این محصولات در طی سالیان گذشته به عنوان پرفروش ترین گوشی هوشمند شناخته شده است.


مهام دیجی

سری آیفون ۱۵ اپل و آنچه انتظار داریم

خانواده آیفون جدید اپل معمولا در ماه سپتامبر هر سال عرضه می شود، و هیچ دلیلی نیست که باور کنیم سال ۲۰۲۳ متفاوت خواهد بود. استفاده از شارژ USB-C یکی از بزرگترین تغییراتی است که انتظار داریم در آیفون های نسل بعدی اپل شاهد باشیم. اتحادیه اروپا اخیراً دستور داده که تمام تلفن های جدید فروخته شده در منطقه باید تا سال ۲۰۲۴ از شارژ USB-C پشتیبانی کنند. اپل گفت که از این قوانین پیروی می کند اما مشخص نکرد که آیا این بدان معناست که از سال ۲۰۲۳ شاهد تغییر به USB-C خواهیم بود یا خیر. همچنین تایید نشده است که آیفون USB-C عرضه جهانی شود یا اینکه صرفاً یک مدل اروپایی باقی بماند.

جدای از پورت شارژر، احتمالاً شاهد تغییرات معمولی مانند برخی ارتقاء دوربین و پردازنده جدید خواهیم بود. مینگ چی کو، تحلیلگر اوراق بهادار بین المللی TF، که به پیش بینی های بسیار دقیق در مورد محصولات آینده اپل معروف است، در توییتی نوشت که اپل ممکن است برای متمایز کردن آیفون ۱۵ پرو از آیفون ۱۵ معمولی تلاش بیشتری انجام دهد.

پیش از این با حفظ ویژگی‌هایی مانند Dynamic Island و پردازنده جدید A۱۶ Bionic در انحصار خط پرو، گامی در این مسیر با نسل آیفون ۱۴ برداشته است. با این حال، جالب تر این است که اپل شاید آیفون ۱۵ پرو مکس بزرگتر را از آیفون ۱۵ پرو کوچکتر متمایز کند. تفاوت اصلی بین Pro معمولی و Pro Max به اندازه صفحه نمایش باز می گردد. دادن امتیازات اضافی به Pro Max می‌تواند خریداران را بیشتر متقاعد کند تا از بزرگترین (و گران‌ترین) آیفون اپل استفاده کنند. مارک گورمن از بلومبرگ همچنین معتقد است که اپل می تواند در آینده نام آیفون پرو مکس را به آیفون اولترا تغییر دهد تا با محصولات دیگری مانند اپل واچ اولترا هماهنگی بیشتری داشته باشد.


چرا گوشی جدید آیفون ۲۰۲۳ هیجان انگیز به نظر می رسد ؟!

انتقال مورد انتظار آیفون به USB-C مسلماً بزرگترین دلیل برای هیجان زده شدن در مورد تلفن هوشمند بعدی اپل است. این سوئیچ به این معنی است که کاربران آیفون در نهایت می توانند آیفون، آی پد و مک خود را با همان نوع کابل شارژ شارژ کنند، اصطکاک را کاهش داده و آیفون را بسیار راحت تر می کند. همچنین منتظر این هستم که ببینم آیا اپل آیفون ۱۵ پرو مکس را بیشتر از آیفون ۱۵ پرو متمایز می کند یا خیر. من فکر میکند که اپل باید به آیفون‌های بزرگ‌تر خود عملکرد بیشتری بدهد که از صفحه‌نمایش بزرگ‌ترشان، مشابه آی‌پد، بهره می‌برد.




OnePlus ۱۱ ۵G

آنچه ما انتظار داریم: OnePlus ۱۱ ۵G در حال حاضر فقط در چین در دسترس است، اما این گوشی جدید در ۷ فوریه به صورت جهانی عرضه می شود. بر اساس آنچه در وب سایت OnePlus چین نوشته شده، گوشی جدید دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی خواهد بود. صفحه نمایش OLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام و شارژ سریع ۱۰۰ واتی. این یک پله بالاتر از شارژ سریع ۸۰ واتی است که OnePlus در دستگاه سال گذشته ارائه کرد، اگرچه متأسفانه این سرعت ها در مدل آمریکایی ۶۵ وات محدود شده بود.


مهام دیجی

گوشی جدید OnePlus ۱۱ ۵G همچنین دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این با مشخصات قبلی افشاگر معروف استیو همرستوفر که در وبلاگ GadgetGang منتشر شده بود مطابقت دارد. چرا من در مورد آن هیجان زده هستم: برای شرکتی که نام خود را به عنوان "قاتل پرچمدار" ثبت کرده است، قیمت OnePlus نسبت به قیمت رقبای مورد نظر در سال های اخیر کمتر شده است. همانطور که گفته شد، OnePlus همچنان به فروش دستگاه های با قیمت مناسب که دارای بسیاری از ویژگی های سطح بالا مانند شارژ فوق سریع هستند، شهرت دارد.

OnePlus ۱۰ Pro واقعاً به یک رقیب عالی آیفون نزدیک شده است. اما یک دوربین کمی ناامید کننده و محدودیت هایی مانند عدم شارژ ۸۰ واتی در ایالات متحده آن را از عالی بودن آن باز داشت. امیدواریم OnePlus این انتقادات را در دستگاه نسل بعدی خود برطرف کند.

شگفتی جدید با سامسونگ گلکسی فون ۲۰۲۳

شگفتی جدید با سامسونگ گلکسی فون

پس از ماه‌ها شایعات و گمانه‌زنی‌ها، کنفرانس سالانه Unpacked ۲۰۲۳ سامسونگ به‌تازگی به پایان رسید تا رسماً از نسل جدید سری گلکسی اس که نشان‌دهنده گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار آن است، رونمایی کند. سامسونگ با معرفی پرچمدار جدید در این رویداد مجموعه‌ای را اعلام کرد که شامل سه نسخه مشابه با سال گذشته بود و منظور ما اشاره مستقیم Galaxy S ۲۳ و S۲۳ +. و S۲۳ Ultra با تراشه پردازشی کاملاً جدید کوالکام "Snapdragon ۸ Gen ۲ for Galaxy" است.

سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ

بر اساس شایعات، گلکسی اس ۲۳ سامسونگ می تواند ارتقاهای قابل توجهی را در دوربین و طراحی به ارمغان بیاورد - دو حوزه ای که به طور سنتی تمرکز بزرگی برای غول فناوری کره جنوبی بوده است. شایعه شده گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی است. در اواسط ژانویه، سامسونگ یک سنسور تصویر جدید را معرفی کرد که قادر به گرفتن عکس‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی است و گمانه‌زنی‌های بیشتری مبنی بر ورود آن به گلکسی اس ۲۳ اولترا افزایش داد. . سامسونگ همچنین ممکن است به گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس معمولی طراحی بهینه‌سازی شده‌ای بدهد که بیشتر با مدل اولترا مطابقت دارد. تصاویر افشاکننده قابل اعتماد Hemmerstoffer نشان می دهد که سامسونگ برآمدگی دوربین S۲۳ و S۲۳ Plus را از بین می برد و آن را با لنزهای بیرون زده موجود در Galaxy S۲۲ Ultra جایگزین می کند. تصاویر در وبلاگ های فناوری Digit و Smartprix با مشارکت Hemmerstoffer منتشر شد.


اگرچه ما دقیقاً نمی دانیم از نظر عملکرد چه انتظاری داریم، اما سامسونگ معمولاً آخرین تراشه موبایل کوالکام را در نسخه جدید تلفن های خود که در ایالات متحده و برخی بازارهای دیگر عرضه می شود قرار می دهد. این بدان معناست که احتمالاً Qualcomm Snapdragon ۸ Gen ۲ را در گوشی گلکسی بعدی سامسونگ خواهیم دید. تراشه جدید راندمان انرژی بهتر، ردیابی پرتو برای زیبایی‌ بهبود یافته در بازی‌های موبایل و هوش مصنوعی ارتقا یافته را ارائه می‌کند. تحلیلگر Kuo حتی معتقد است که سامسونگ می تواند پردازنده های Exynos خود را کنار بگذارد و برای گلکسی S۲۳ تنها به Qualcomm متکی باشد.

چرا من در مورد آن هیجان زده هستم: دوربین های تلفن های هوشمند آنقدر پیچیده شده اند که من کنجکاو هستم تا ببینم آیا واقعاً یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی تفاوت معنی داری ایجاد می کند یا خیر. در هر صورت، با توجه به افزایش رقابت سامسونگ با سری پیکسل گوگل در سال های اخیر، جالب است که ببینیم سامسونگ چگونه تجربه دوربین را در سری S۲۳ به جلو می برد. من همچنین طرفدار تغییر طراحی ظاهری گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس برای شباهت بیشتر به گلکسی اس ۲۳ اولترا هستم.


دوربین های تلفن های هوشمند آنقدر پیچیده شده اند که من کنجکاو هستم تا ببینم آیا واقعاً یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی تفاوت معنی داری ایجاد می کند یا خیر. در هر صورت، با توجه به افزایش رقابت سامسونگ با سری پیکسل گوگل در سال های اخیر، جالب است که ببینیم سامسونگ چگونه تجربه دوربین را در سری S۲۳ به جلو می برد. من همچنین طرفدار تغییر طراحی ظاهری گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس برای شباهت بیشتر به گلکسی اس ۲۳ اولترا هستم.

Samsung Galaxy A۵۴ ۵G

آنچه ما انتظار داریم: سامسونگ ممکن است بیشتر به خاطر دستگاه های گلکسی اس خود شناخته شود، اما اگر با بودجه کمتری خرید می کنید، سری گوشی های گلکسی A ارزش توجه شما را دارند. پس از عرضه گلکسی A۵۳ ۵G در بهار گذشته، انتظار می‌رود گوشی بعدی این سری، گلکسی A۵۴ ۵G نام داشته باشد. بر اساس چند افشاگری که تاکنون منتشر شده است، گلکسی A۵۴ ۵G نسبت به A۵۳ ۵G یک پیشرفت متوسط خواهد بود. انتظار می رود که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی باشد که کمی کوچکتر از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی A۵۳ است و دوربین پشتی سه گانه دارد. به گفته افشاکننده Hemmerstoffer که با وبلاگ فناوری ۹۱Mobiles رندرهایی را به اشتراک گذاشته است که ظاهراً طراحی گلکسی A۵۴ ۵G را نشان می دهد. گزارشی از سایت فناوری هلندی گلکسی کلاب همچنین نشان می دهد که A۵۴ ۵G می تواند باتری کمی بزرگتر از نسل قبلی خود داشته باشد.


چرا در مورد آن هیجان زده هستم: وقتی گلکسی A۵۳ ۵G را در حوالی زمان عرضه آن آزمایش کردم، فکر کردم بسیار گرانتر از آنچه بود واقعاً بود. این قطعا بهترین گوشی ممکن نیست، اما سامسونگ دستگاهی به صرفه با قیمت Galaxy A۵۳ ۵G ارائه می‌کند. امیدوارم موفقیت سری پیکسل A گوگل به سامسونگ انگیزه دهد تا بازی گوشی های ارزان قیمت خود را بیش از پیش ارتقا دهد.


Samsung Galaxy Z Fold ۵

آنچه ما انتظار داریم: اگرچه تلفن های تاشو هنوز برای اکثر مردم جدید هستند، Galaxy Z Fold سامسونگ در سال ۲۰۲۳ در نسل پنجم خود قرار خواهد گرفت. نسخه بعدی تلفن و تبلت هیبریدی سامسونگ می تواند دارای شکافی برای ذخیره قلم S Pen سامسونگ باشد. بر اساس گزارش خبرگزاری کره ای The Elec، طراحی سبک تر است و چروک وسط کمتر قابل توجه است. این گزارش به طور قطعی نگفت که Z Fold ۵ این پیشرفت‌ها را خواهد داشت، اما می‌گوید که سامسونگ از آنها به عنوان موانعی یاد کرده است که باید برای محبوب‌تر کردن تلفن‌های تاشو برطرف شوند.

در غیر این صورت، احتمالاً می‌توان انتظار داشت که شاهد بهبودهای معمولی در دوربین و پردازنده در Galaxy Z Fold ۵ باشیم. سامسونگ همچنین برخی از ویژگی‌های چندوظیفه‌ای جدید را به Z Fold ۴ در سال جاری اضافه کرد، مانند امکان استفاده از قسمت پایین صفحه نمایش به عنوان یک پد لمسی کوچک هنگامی که نمایشگر تا نیمه تا شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد پیشرفت های نرم افزاری دیگری نیز باشیم. سامسونگ معمولاً گوشی‌های تاشو جدید خود را در ماه آگوست عرضه می‌کند، به این معنی که احتمالاً در همان زمان شاهد Z Fold بعدی خواهیم بود.

چرا من در مورد آن هیجان زده هستم: Galaxy Z Fold ۵ به چیزی بیشتر از یک قلم S همراه نیاز دارد تا تاشوها را وارد جریان اصلی کند. سامسونگ Z Fold ۵ را به عنوان یک دستگاه کاربردی معرفی می کند، بنابراین داشتن قلم S تعبیه شده یک حرکت طبیعی به نظر می رسد. Galaxy Z Fold ۴ و Z Fold ۳ هر دو با S Pen سازگار هستند، اما باید جداگانه خریداری شوند.

گوشی های گوگل پیکسل با سخت افزار و نرم افزار یکپارچه

گوشی های گوگل ۲۰۲۳

گوگل که خود تولید کننده و منتشر کننده سیستم عامل اندروید است، آخرین گوشی‌های پیکسل خود را در سال ۲۰۲۳ معرفی کرده است. آخرین و بهترین گوشی پیکسل Pixel ۷ Pro نام دارد و برادر بزرگتر Google Pixel ۷ است. گوشی اقتصادی Pixel ۶a هم گذینه اقتصادی خانواده گوشی‌های گوگل است. گوشی‌های موبایل گوگل پیکسل با چیپست اختصاصی ساخت گوگل (Google Tensor) ساخته میشوند و عملکرد دوربین، نمایشگر و پردازش این گوشی‌ها هم سطح بهترین‌ها است.

Google Pixel ۷A

آنچه ما انتظار داریم: اگر گوگل سنت خود را حفظ کند، می‌توانیم شاهد عرضه نسخه ارزان‌تر پیکسل ۷ با نام پیکسل ۷A در بازه زمانی بهار یا تابستان باشیم. شایعات زیادی در مورد Pixel ۷A در حال حاضر وجود ندارد. اما توسعه‌دهنده Kuba Wojciechowski می‌گوید جزئیات احتمالاً مربوط به Pixel ۷A را در پایگاه کد اندروید پیدا کرده است که نشان می‌دهد برخی به‌روزرسانی‌های نسبتاً قابل توجهی در دسترس هستند. یافته‌های Wojciechowski نشان می‌دهد که Pixel ۷A می‌تواند صفحه‌نمایش با نرخ تازه‌سازی بالاتر ۹۰ هرتز و شارژ بی‌سیم داشته باشد - دو ویژگی که به طور قابل‌توجهی در Pixel ۶A وجود ندارد. رندرهای فاش شده از Hemmerstoffer که بار دیگر در Smartprix منتشر شد، نشان می‌دهد که Pixel ۷A طراحی بسیار مشابهی با مدل قبلی خود خواهد داشت.


Pixel ۷A همچنین می‌تواند دارای همان پردازنده Tensor G۲ باشد که پیکسل ۷ و ۷ پرو را تامین می‌کند و همچنین دوربینی که شامل سنسورهای عریض و فوق عریض است. البته این در صورتی است که Pixel ۷A همان مسیر پیکسل ۶A را دنبال کند.

مهام دیجی

چرا من در مورد آن هیجان زده هستم: تلفن های پیکسل سری A گوگل از نقطه نظر ارزش بسیار چشمگیر هستند. به همین دلیل است که Pixel ۶A جایزه CNET Editors' Choice را دریافت کرده و گوشی اندرویدی مورد علاقه ما با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار است. اگر گوگل بتواند کاستی های بسیار اندک Pixel ۶A را برطرف کند و در عین حال همان قیمت ۴۴۹ دلاری را حفظ کند، رقیب قدرتمندتری برای سامسونگ در بازار گوشی های مقرون به صرفه خواهد بود.


Google Pixel ۸

آنچه ما انتظار داریم: پیکسل ۷ و ۷ پرو گوگل تنها از اواسط اکتبر ۲۰۲۲ عرضه شده اند، اما شایعات در مورد خانواده پیکسل ۸ شروع شده است. وبلاگ فناوری آلمانی WinFuture گزارش می دهد که ارجاعاتی به دو گوشی هوشمند پیکسل در کدهای عمومی پیدا کرده است. یافته‌ها نشان می‌دهد که این دو دستگاه با نام‌های رمز «شیبا» و «هاسکی» هستند و از یک پردازنده جدید با نام رمز «زوما» تغذیه می‌شوند. طبق گفته WinFuture، این کد همچنین نشان می دهد که این دستگاه ها بر روی اندروید ۱۴ اجرا می شوند و دارای ۱۲ گیگابایت رم هستند.



مهام دیجی

چرا در مورد Google Pixel ۸ هیجان زده هستم ؟! شایعات زیادی در مورد Pixel ۸ و ۸ Pro مورد انتظار وجود ندارد، به این معنی که هنوز چیز زیادی برای هیجان زده شدن وجود ندارد. اما چیزی که بیشتر به آن علاقه دارم این است که چیپ نسل بعدی گوگل چه ویژگی های جدیدی را برای گوشی های آینده خود به ارمغان خواهد آورد. تراشه‌های Tensor فعلی گوگل ویژگی‌هایی را فعال کرده‌اند که در زندگی روزمره کاربردی و مفید به نظر می‌رسند، مانند پاک‌کن جادویی و رفع تاری چهره برای بهبود کیفیت عکس و امکان افزودن برچسب‌های بلندگو به رونوشت‌ها در برنامه ضبط. این باعث می‌شود که من در مورد اینکه گوگل می‌تواند چیزهای بعدی را به کجا برساند هیجان‌زده می‌شوم.


Google Pixel Fold

آنچه ما انتظار داریم: گوگل هنوز وارد رقابت گوشی های تاشو نشده است، اما ممکن است به زودی اقداماتی انجام دهد. به گفته ۹to۵Google، گوگل ممکن است در سال ۲۰۲۳ یک گوشی تاشو عرضه کند که شبیه Oppo Find N باشد. شخصیت YouTube Dave۲D می‌گوید یک مدل خالی دریافت کرده است که نشان می‌دهد طراحی پیکسل فولد شایعه‌شده چگونه می‌تواند باشد و به نوعی شبیه Surface Duo مایکروسافت است. توسعه‌دهنده Kuba Wojciechowski همچنین سرنخ‌هایی را در نسخه بتا اندروید ۱۳ کشف کرده است که اشاره‌ای به یک دستگاه Pixel تاشو احتمالی دارد. این کد نشان می‌دهد که این گوشی مانند اکثر گوشی‌های پریمیوم دارای یک دوربین اصلی، تله‌فوتو و فوق عریض و دوربین سلفی داخلی مشابه پیکسل ۶ خواهد بود. چرا ما در مورد آن هیجان زده ایم: ما هیچ چیز قطعی نمی دانیم مگر اینکه گوگل یک تلفن تاشو را معرفی کند. اما چند دلیل وجود دارد که من در مورد ایده Pixel Fold هیجان زده هستم.


مهام دیجی


این یک مقاله کامل درباره بررسی و معرفی بهترین مدل های گوشی موبایل ۲۰۲۳ است که همین امسال به طور واقعا رقابتی عرضه خواهد شد. ما یک نسخه واقعی از بررسی و رونمایی هر کدام از مدل ها نیز برای شما آماده خواهیم کرد.


منبع : CNET.COM

سوالات متداول

اگر سوال یا نظری هست بفرمائید